1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

SIM-lukituksen avaus Nokia 1800

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Enoxol 07.02.2012.

  1. Enoxol

    Enoxol Regular member

    Liittynyt:
    06.11.2005
    Viestejä:
    280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moikka!

    Osaiskohan joku täällä auttaa mua, kun en nyt saa ongelmaani ilmaista ratkaisua sitten millään kaiettua netistä!? Eli lähin opiskelemaan hollantiin ja hommasin Vodafonelta tollaseen lukitun nokialaisen. Kuitenkin kyseinen operaattori vedättää noissa hinnoissaan ja oon päättänyt vaihtaa operaattoria. Nyt vaan pitäis persaukisen saada lukitus pois käytöstä ja kaupoissa ne velottaa tosta enemmän kun puhelin itse on maksanut. Löysin kyllä ohjeet miten se tehdään, ongelma on miten saan tuon yksilöidyn lukituskoodin puhelmielleni?

    Tarvitsisin pikaista apua jos jollain on hajuja asiasta! Alla vielä tiedot puhelimesta jos joku niitä tarvitsee ja haluaa auttaa, myös mun maili jonne voi laittaa privana :p

    Malli: Nokia 1800
    Maa: Alankomaat/Hollanti (Netherlands)
    Operaattori: Vodafone

    Kiitos ja kuulemiin!
     
    Viimeksi muokattu: 07.02.2012
  2.  
  3. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ota nyt noi sähköpostit ja imei koodit heti pois täältä. Tuohon koodin purkuun en kyllä osaa sanoa mitään.
     
    Viimeksi muokattu: 07.02.2012
  4. Enoxol

    Enoxol Regular member

    Liittynyt:
    06.11.2005
    Viestejä:
    280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    poistettu, vaikka tuskimpa niillä kauheesti mitää ois tehny kukaan.. ;)
     

Jaa tämä sivu