1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Seuraaja N82:lle

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi osxso 21.06.2010.

  1. osxso

    osxso Member

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli tarkoitus olisi hankkia uusi puhelin Nokia N82 seuraajaksi, joka on nyt palvellu hyvin 1,5 vutotta. Olen ollut tyytyväinen vanhan puhelimen toimintoihin ja varsinkin kameraan. Uudesta puhelimesta vaatisin 5-8 mpix kameran, je kestävän rungon(alumiini ehkä )
    sitten en ole oikein osannut päättää tarviinko qwertyä vai riittääkö pelkkä koksetus näyttö? viestejä kuukaudessä lähtee noin 1500 ja meseä kännykällä käytän paljon.

    hinta saisi olla olla noin 400-700€
    ja muutamia puhelimia olen katsllut

    HTC Desire
    Nokia N8
    Nokia N900
    Iphone 4 (haluisin kuitenki pitää nykyisen halvan liittymän eli Iphone on pois suljettu?)
    Nexus one??

    mitä on afterdawnilaiset mieltä mikä olis paras kalu minulle ?? ehdotelkaa muitakin puhelimia=)
     
  2.  
  3. Sandels12

    Sandels12 Regular member

    Liittynyt:
    19.06.2009
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suosittelisin itse N900:sta noista, koska voi käydä pitemmän päälle rankaksi tuo sormin/tikulla näpyttely, kun kerran tuota viestittelyä on noinkin paljon.
     
  4. osxso

    osxso Member

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo tuossa vielä kattelin noit uutissiii niii kannataisko ehkä ootella N9 tai tuota ??"huhuttua"?? S sarjaa nokialta ja onko htc:llä jotain n900 vastaavaa puhelinta kun tuo nokia ei enää kauheest innosta..
     
  5. Sandels12

    Sandels12 Regular member

    Liittynyt:
    19.06.2009
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nokian tulevista malleista en tiiä.
    HTC:ltä löytyy tuommosia N900:n tapasia malleja joissa on qwerty-näppäimistö ja kosketusnäyttö, sekä semmosia joissa on pelkkä qwery-näppäimistö/normaali numeronäppäimistö, mutta niissä on yksi suuri heikkous: Windows Mobile, joka tunnetusti jää jalkoihin verrattuna muihin mobiilikäyttöjärjestelmiin.

    N8:aan tosin pystyt liittämään bluetooth-näppäimistön ja -hiiren, joilla olisi helppo viestitellä. Kun ostat sopivan pienen keskeltätaittuvan näppäimistön & hiiren, niin pystyt viestittelemään ystäville kätevästi matkan päältä. Niitä voisi kuljettaa vaikka mm. taskussa puhelimen kanssa tai erillisessä pienessä laukussa.

    Tässä on vielä lisätietoa kyseisestä aiheesta: http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2010/06/17/videolla_nokia_n8_bt_nappis_ja_hiiri
     
    Viimeksi muokattu: 21.06.2010

Jaa tämä sivu