1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Zonealarm + AVG antivirus

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi win_ville 06.09.2011.

  1. win_ville

    win_ville Member

    Liittynyt:
    06.09.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aiheutuuko mitään ristiriitaongelmia, jos käyttää tämän ZoneAlarm -ohjelman kanssa AVG antiviruksen ilmaisversiota ???

    Kun olen lukenut että ZoneAlarm ja Avast! voi aiheuttaa näitä ristiriitaongelmia ainakin.
     
  2.  
  3. Vuohi

    Vuohi Regular member

    Liittynyt:
    06.12.2009
    Viestejä:
    637
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei pitäisi olla mitään ristiriitoja, mikäli käytät ilmaista ZoneAlarmin palomuuria ja AVG:tä virustorjuntana. Käsittääkseni ZoneAlarmista on saatavilla ns. kokopaketti, josta löytyy sekä palomuuri että virustorjunta, jolloin erillistä virustorjuntaohjelmistoa ei kannata käyttää.
     
  4. penhak

    penhak Member

    Liittynyt:
    03.05.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä ainakin kävi niin että kun käytin Avast ja ZoneAlarm yhdessä niin kone hidastui ja käynnistys meni todella hitaaksi.. Mutta kun vaihdoin virustorjunnan AVG. niin ongelma hävisi saman tien. Eli ainakin minulla ilmaisversitot AVG + ZoneAlarm toimii todella hyvin yhdessä. Nyt olen käyttänyt monta vuotta eikä ole ollut virusten kanssa mitään ongelmia. Ainakin itse voin suositella näitä yhdessä.
     
  5. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Tutulla oli ongelmia AVG+ZA combolla.. Piti vaihtaa Antivir ja ongelmat loppu, itekkin käytin Antivir+ZA comboa jonkun 4v ilman ongelmia.. Kokeilemallahan se selviää viimeistään.
     
  6. jak2

    jak2 Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2011
    Viestejä:
    252
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28

    miten avg ja spf laitetaan pois päältä
     

Jaa tämä sivu