1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

WMP hyökkää näytölle

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Velho81 23.02.2010.

  1. Velho81

    Velho81 Member

    Liittynyt:
    28.11.2007
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eli mulla ois sellanen ongelma, asensin juuri xp:n koneeseen ja nyt mediaplayer hyökkää jatkuvasti näytölle enkä voi tehdä mitään koska se ei suostu poistumaan, sillä on kova halu olla tuossa päälimmäisenä, olen poistellut päivityksiä joista luulin sen johtuvan, mutta olisiko mitään keinoa millä tuon wmp:n saisi toimintakyvyttömäksi? Kiitos. eikä auta että laitan käyttiksen uudelleen kun viimeksi oli ihan sama juttu, windows 7:ssa sen saa helposti niin ettei kone sitä käytä, teki siinäkin samaa.
     
  2.  
  3. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. Velho81

    Velho81 Member

    Liittynyt:
    28.11.2007
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo oon tehny nuo molemmat joskus aikasemminki, mutta aina se vaan tulee uudestaan ja uudestaan...voisko olla joku päivitys mikä tekee wmp:stä noin ärsyttävän esim sp3, ja siis pitäskö mun poistaa se wmpshell.dll tuolta windowsin kansiosta? tuon toisen ohjeen mukaan ku siin ei sanota sen enempiä.
     
    Viimeksi muokattu: 23.02.2010
  5. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  6. Velho81

    Velho81 Member

    Liittynyt:
    28.11.2007
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ok hyvii ohjeita mutta ei auta kun ei löydy tuota mediaplayeriä tuolta regeditistä voisko johtua siitä kun en ole vielä "installoinut" wmp:tä koneeseen kun siinä alussa ne asetukset pitää tehdä, ja se on wmp 9, regeditistä löytyi kohta missä luki Mplayer2 mahtaakos tuo edes olla sama asia. siis vaikka en ole laittanut wmp:tä koneeseen käyttövalmiuteen niin silti se pomppaa siihen näytölle kokoajan :) jos ei jaksa enää kukaan tapella tämän asian kanssa niin ei se elämää kaada laitan sitten sen perkeleen windows 7 tähän koneeseen ni sillä toimii...tämä xp on vaan niin paljon parempi.
     
  7. _kooma_

    _kooma_ Active member

    Liittynyt:
    28.06.2007
    Viestejä:
    2,051
    Kiitokset:
    29
    Pisteet:
    78
    Outo ongelma, ettei olisi vahingossa levylle josta käyttiksen asensit päätynyt virus?
    Itsellä ei moista ole ollut koskaan, siis tuo media player ei muutoinkaan ole koskaan ollut minkäänlaisessa käytössä.
    Ja mitä tulee muutoin suxpeehen, niin ainakaan itse en aio enään milloinkaan asentaa sitä koneelleni, ellei aivan välttämätön pakko ole (suxpeetä ennen tulee kyllä monia linux distroja). Kyllä tää seiska näemmä on oikeasti parempi, vaikka en itse aluksi uskonutkaan..
     
  8. Velho81

    Velho81 Member

    Liittynyt:
    28.11.2007
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    juu oon koittanu monia eri xp:itä ja seiskoja mut kaikkiin tulee sama ongelma...musta tuntuu et johtuu kummiinki noista päivityksistä esim. sp3 kun sen otin pois ni ei oo kertaakaan paukahtanu wmp:tä tohon näytölle "vielä" mut katsellaan, eikai se päivittäminen niin tärkeetä ole kunhan virustorjunta on kunnossa ja palomuurit pelaa. ja ihme juurikin se ettei kenelläkään muulla ole tällasta ongelmaa, paskan uuden koneen ostin, josko raudassa vika kumminkin :)
     
  9. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Samassa hakemistossa uusimman version ("wmplayer.exe") kanssa nimellä "mplayer2.exe".
    Mplayer2
    [​IMG]
    vanha soitin, tuolla esim. Vanha Media Player takaisin.
     
  10. Velho81

    Velho81 Member

    Liittynyt:
    28.11.2007
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    poistin regeditistä mediaplayerin installointi osoitteet kokonaan pois nyt ei enää hyökkäile, en tiedä mahtaako vaikuttaa johonkin muuhun ohjelmaan tuo, mutta ei ole vielä eteen tullut mitään. kiitos kumminkin vastauksista
     
  11. jurppi12

    jurppi12 Regular member

    Liittynyt:
    20.01.2009
    Viestejä:
    543
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    päivitä media player versioon 11, ja sitten lataa ccleaner ja sieltä työkalut--->aina ajettavat ohjelmat--->sieltä sitten katso onko media playeriä ja siten valitse se ja sitten paina "poista ohjelman käynnistysmerkintä" ja lopuksi kyllä, sitten kokeile tuleeko enää
     
  12. Velho81

    Velho81 Member

    Liittynyt:
    28.11.2007
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no jos häiritsee vielä niin koitan tuota :)....ei se nyt ainakaan siellä näy, veikkaan että tuo mitä ite hokasin tuossa aikasemmassa viestissä niin auttoi.
     
    Viimeksi muokattu: 02.03.2010

Jaa tämä sivu