1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

WIN7, M4A785TD-M-EVO HTPC:SSÄ JA HDMI ÄÄNET EI TOIMI?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi temee99 17.09.2010.

  1. temee99

    temee99 Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2005
    Viestejä:
    145
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli mulla on HTPC paketti kasattu Win7 32bit jossa M4A785TD-M-EVO emolevy. Kaikki muu toimii ok mutta HDMI äänet ei toimi kuin ainoastaan silloin kun käynnistää koneen kahdesti? Eka kerralla se ilmoittaa että ei yhteyttä kun kattoo ATI HDMI output ja sit kun buuttaa uudestaan äänet tulee TV:hen ok.
    Optiset (spdif) toimiii aina.
    Olen päivittäny viimeisimmät ajurit useampaan otteeseen vaikka miten perin mut mikään ei auta ei edes bios päivitykset.
    No juu tuli täs mieleen toinen kummallisuus eli se kun käynnistät koneen on sinun laitettava oikea HDMI päälle TV:stä about heti perään että saat kuvan näkymään . Jos odottelet niin pitkään ku win on latautunut ja laitat ko. hdmi näkyville TV:stä niin ei ole signaalia?
    saman se tekee joskus hibernate tilassa eli jättää kuvasignaalin tunnistamatta?
     
    Viimeksi muokattu: 17.09.2010
  2.  
  3. kalevi.s

    kalevi.s Member

    Liittynyt:
    28.12.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täälläkin sama ongelma, ja melkein sama emo eli M4A785TD-V EVO ja käyttiksenä Win7 64bit. Olen kanssa päivittänyt biosin uusimpaan, sekä emoon uusimmat ajurit. Mullakaan ei ollut silloin mitään ongelmaa, kun näyttö oli liitetty vga-kaapelilla, ja äänet optisella kaapelilla vahvistimeen. Kiva olisi, jos joku nyt keksisi, että mitä tässä vielä pitäisi tehdä.Näyttönä mulla on LG LH3000.
     
  4. temee99

    temee99 Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2005
    Viestejä:
    145
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Soitin ASUS Finlandille p.0969379690 ja ilmoitin asiasta joten TEE SINÄ SAMOIN niin on mahdollisuus että joskus saadaan toimiva päivitys asialle kun riittävästi valittaa siitä!!!
    Se on ihan sama minkä sit valitset sieltä vastaajasta 1,2 kohdan kunhan pääset juttelee jollekin asiasta.... kohta kolme pyytää ottamaan yhteyttä asus.comiin netissä joten sitä ei kannata valita.
     
    Viimeksi muokattu: 20.09.2010

Jaa tämä sivu