1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Win7 + HP Scanjet 3400C -skannerin yhteensopivuus?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi quelle 25.02.2010.

  1. quelle

    quelle Member

    Liittynyt:
    16.02.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Win7 ei ymmärrä, ja netistä näytti tulemaksi vähän, että eivät enää ollenkaan sopisi yhteen. Onko varmuutta, joudunko luopumaan vanhasta skannerista?
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
    Eipä tosiaan näytä löytyvän ajureita XP:tä uudempiin käyttöjärjestelmiin. Varmuuden saat kokeilemalla. Itse olen saanut viime vuosisadalla hankitun Epsonin toimimaan XP-koneissa Win 98-ajureilla. Vaikka asennettaessa tuli ilmoitukset, ettei asennus onnistunut, tulostus onnistuu kuitenkin ilman mitään virheilmoituksia. Poikkeuksellistahan tuollainen taitaa olla, mutta, kuten sanottu, kokeilemallahan asia selviää.
     
  4. quelle

    quelle Member

    Liittynyt:
    16.02.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, mä koetinkin jo, rompulta, jonka myös rippasin kovalevylle, mutta ei se antaudu vaan menee juntturaan, ja ilman softaa se laite ei osoita minkäänlaisia elonmerkkejä. Windowsin sivustokin oli tyly, esim. vanhoille Brotherin printtereille ne keksi jotain hätäratkaisuja XP:n ilmestyessä, mutta enää ei.

    Varmaan sitten myyntiin koko laite, nykyrahassa varmaan satasen se maksoi, 10 v. ja risat ikää, eli siitä joku saa edullisesti xp:ssä toimivan vehkeen, ja minä pistän bileet käyntiin siitä hyvästä, että ehdin vanhan koneen aikana skannata verokortin. :)
     
  5. oivanalli

    oivanalli Member

    Liittynyt:
    05.12.2005
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla oli kanssa vähän samanlainen ongelma vanhan tulostimen kanssa. Jostain sitte löysin Vuescan nimisen ohjelman, sillä ainakin scannaus toimi hienosti.
     

Jaa tämä sivu