1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

visual basics 08 ohjelman julkaisu apua!

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi helppan 17.10.2011.

  1. helppan

    helppan Member

    Liittynyt:
    30.12.2010
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tehnyt visual basic 2008:lla keyloggerin, jonka laitoin megaupload.com sivulle. Läppärillä testasin ladata sitä, kaikki meni hyvin, mutta kun kokeilin avata sovelluksen, tulee että "cannot download the application. the application is missing required files". omalla koneellani keylogger toimii, kaikki mitä kirjotan textboxeihin tulee sähköpostiini? Miten saan keyloggerin toimimaan muidenkin koneilla?
     
  2.  
  3. UnknownUserD

    UnknownUserD Regular member

    Liittynyt:
    27.12.2010
    Viestejä:
    109
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ensiksi, saarnaan sinullekkin näitä normaaleja asioita...

    Ymmärsinkö oikein, että aijot lakien vastaisesti lähetellä OMIA troijalaisiasi julkisuuteen? Vai teetkö niitä huvin ja testaamisen vuoksi? Nimittäin minä jos saisin tuollaisen härvelin koneeseen ni ei olisi kiva se.

    Vieläpä sillä, että kun minäkin olen noita tuollaisia testaamisen ja uuden oppimisen vuoksi tehnyt, ja huomannut ettei antivirukset niitä edes havaitse.

    Vastaappa, ja totuudella. Ennen sitä en viiti autella, tiedä mitä sillä tekee...
     
    Viimeksi muokattu: 17.10.2011
  4. helppan

    helppan Member

    Liittynyt:
    30.12.2010
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no tuota, olen juuri aloittanut tieto - ja viestintätekniikan perustutkinnon, ja haluaisin oppia mahdollisimman paljon ohjelmoinnista yms.
     
    Viimeksi muokattu: 17.10.2011
  5. UnknownUserD

    UnknownUserD Regular member

    Liittynyt:
    27.12.2010
    Viestejä:
    109
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No mutta ohjelmointiahan voi oppia paljon, ilman tekemättä mitään troijalaisia yms ;) Mutta toki, onko keyloggerissas esim. mitään kuvia sen sisällä, mitkä voisivat aiheuttaa tuollaisen?
     
  6. helppan

    helppan Member

    Liittynyt:
    30.12.2010
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei ole mitään kuvia yms.
     
  7. UnknownUserD

    UnknownUserD Regular member

    Liittynyt:
    27.12.2010
    Viestejä:
    109
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koita muuttaa koko projektikansiosi ZIP tiedostoksi ja lähettää toiselle koneelles ja koita sitten sillä toisella koneellas avata se ZIP tiedosto, sitten purat sen ja meet sinne projektikansioon ja meet suunninpiirtein tähän osoitteeseen sieltä:

    %PAIKKA MINNE PURIT SEN%\Projektisinimi\Projektisinimi\bin\Debug

    Ja tuolta avaat sen projektisinimi.exe tiedoston, älä avaa mitään projektisinimi.vshost.exe tiedostoa vaan ilman tota vshost juttua.

    Koitappa tota ja sano jos ei vielä toimi ;)
     

Jaa tämä sivu