1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Realtek hd audio ongelma!

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Samppa89 05.09.2011.

  1. Samppa89

    Samppa89 Member

    Liittynyt:
    17.02.2011
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ostin uuden headsetin jossa on usb johto pistin kii koneesee eikä Realet hd audio reagoi mitenkään! vanhoissa oli ne mitkä pistetää sinne taakse niihi kahtee pistokkeesee!!! Apuja kts.
     
    Viimeksi muokattu: 05.09.2011
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,494
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Ja headsetin ajurit asennettu/asentuneet?
    Se realtekki ei sen takia reagoi noihin mitenkään, koska ei sen kuulukkaan reagoida, koska ne tulee usbilla kiinni. Niissä pitäisi olla nimittäin äänikortin virkaa toimittava vempele sisäisenä...
    Kerroppas nyt kuitenkin sen headsetin valmistaja ja malli, jos se vaikka auttaisi asiassa...

    T: Vesku
     
  4. Samppa89

    Samppa89 Member

    Liittynyt:
    17.02.2011
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon töissä nyt, se oli joku Microsoftin headsetti. tarkemmat tiedot tulee illalla.
     
    Viimeksi muokattu: 06.09.2011
  5. Samppa89

    Samppa89 Member

    Liittynyt:
    17.02.2011
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Microsoftin jotku kuulokkeet makso 30e
     
  6. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Pikkasen enemmän asialle antautumista, kiitos.

    Microsoftin "jotku kuulokkeet", ja "hinta 30€", ei ole "valmistaja ja malli" jota tuo Vesku tuossa haeskeli. Tuskin löytyy noilla tiedoilla ajureita noihin kuulokkeisiin. Koitas nyt vähän edes katsella onko kuulokkeisiin merkitty mallimerkintää. Yleensä sellainen kyllä löytyy, jos ei kuulokkeista itsestään, niin ainakin myyntipakkauksessa pitäisi olla selvä merkintä.

    Itse olen aina säilyttänyt ostamani laitteen käyttöohjeen, jos mallimerkintä ei käy ilmi itse laitteesta. Myyntipakkaus menee yleensä roskiin, mutta jotain dokumentaatiota laitteesta kannattaa säilyttää, juuri sen takia että sitä voi joskus tarvita.
     
  7. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    eiköhän noi toimi ihan kiinni laittamalla kunhan käy vaihtamassa äänilähdön asetuksista.
    30e mikkisoftan kuulokkeet kuulostaa kuitenkin aika perus kuulokkeilta mihin tuskin saa mitään hienouksia asentamalla erillistä ajuri ohjelmistoa.
     

Jaa tämä sivu