1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nvidia GT Geforce 220 Ajuri

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Paketti 25.09.2011.

  1. Paketti

    Paketti Member

    Liittynyt:
    30.11.2010
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä kyseinen näyttis on vielä jouluun asti mulla kiinni. Olen nyt asentanut tuon 280.26 päivityksen kyseiseen näyttikseen lukemattomia kertoja. Ja joka kerta kun käynnistän koneen uudestaan se vetää ittensä versioon 03.jtn.. En tiedä mistä kyseinen onglma voisi edes johtua mutta olen yrittänyt irrottaa toista kovalevyä (koska jonkun asteisia ongelmia myös siinä) Irrottaa ja siistiä näyttistä. Asentaa eri paikkaan yms. Perus maalaisjärjellä mieleen tulevia asioita.

    Mutta mikään ei näytä toimivan. Mistä kyseinen ongelma voi edes voi johtua. Vastauksia otetaan miellellään vastaan
     
  2.  
  3. Make_72

    Make_72 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    1,666
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    siis mihin versioon ? ei nvidian sivuilla ainakaan löydy tohon korttiin yhtään 03.jtn.. ajuria.oletko kokeillu noita 285.27 beta ajureita.asenna ne ajurit ihan siihen C: levyn/osion juureen.mikä käyttis sulla on?->klik
     
  4. Paketti

    Paketti Member

    Liittynyt:
    30.11.2010
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis toisin sanoen menee tehdas asetuksille tuo näyttis

    käyttis on Win 7 joku home edition. Ihan aito.
     
  5. Make_72

    Make_72 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    1,666
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    eli saatko asennettua niitä ajureita ollenkaan, kun ajureiden asennus vaatii uudelleen käynnistämisen jotta ne tulevat voimaan,mutta jos sulla kerran aina uudelleen käynnistyksen yhteydessä menee tehdas asetuksille.ilmestyykö näytön oikeaan alareunan ilmaisialueelle nvidian kuvaketta ? onko korttis tämä ?
     
  6. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Just, joissakin tapauksissa ajureita asentaessa näyttiksen asetukset nollaantuvat, ja resoluutio sekä värimäärä on säädettävä uudestaan. Tätä tapahtuu etenkin jos näyttö on liitetty tietokoneeseen VGA- tai DVI-liitännällä. Tämä on täysin normaalia.
     
  7. Paketti

    Paketti Member

    Liittynyt:
    30.11.2010
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No millä sen saisi sitten normaaliksi että se päivitys pysyisi.

    Tämä ei päivityksen jälkeen vaadi käynnistämään konetta uudestaan. Ja näyttää sieltä sivuilta kun antaa Nvidian itse katsoa että mikä päivitys on niin näyttää sitä 280.26

    Mutta kun käynnistän koneen uudestaan pistän testin Nvidian sivulla uudelleen läpi näyttää että kyseisessä koneessa on 03.04 päivitys. Vaikka edelleen on
    /C: / NVIDIA / 280.26 / ... kansio tallella ja sieltä pystyn sen uudelleen asentamaan.

    Taas asensin sen ja tuonne pikavalikkoon tuli kuvakkeeksi Nvidia-asetukset josta niitä esim. 3D-asetuksia pystyn muokkaamaan ja kaikki näytti ihan normaalilta.

    Eli ideoita millä sen saisi sitten myös pysymään normaalina. Koska eroa on hyvin paljon peleissä jollei sitä uusinta ajuria aja tähän koneella.
     
  8. Make_72

    Make_72 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    1,666
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    koitas poistaa ohjaus paneelin kautta ne nvidian ajurit,tämän jälkeen jos se nvidian kansio on viellä siinä C: juuressa niin poista se manuaalisti.boottaa kone,tämän jälkeen koita asentaa ne ajurit uudestaan.jos sulla on useampi kuin yksi näyttö/televisio kiinni siinä kortissa niin irrota sen piuha ajurien asennuksen ajaksi.
     
  9. Paketti

    Paketti Member

    Liittynyt:
    30.11.2010
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kattelin vähän tarkemmin sitä ohjaus paneelia tietokoneen käynnistyksen jälkeen. Kun katsoin Nvidian Graphics Driver nappulan takaa että se skannaa koneen ja kattoo mitä on niin se näytti 03.04 mutta siitä huolimatta mulla on se Nvidia-asetukset paneeli. Jota ei mun mielestä ollu aikasissa päivityksissä. Sen paneelin kautta sitten etsin mikä ajuri päivitys mulla on ja onko mahollisesti saatavana uusia.. Se ilmoitti että tän hetkinen ajuri on 280.26 eikä uusia saatavilla.

    Mutta silti tuntuu että pelit lagaa ennenkö asennan uudestaan ja se Graphic nappula Nvidian sivulla tunnistaa heti 280.26 päivityksen kun olen asentanut sen uudestaan.

    Tiedä tästä sitten. Täytyy asentaa tässä windows muutenkin kohta uudestaan niin toivottavasti ratkee samalla koko näyttis homma.
     

Jaa tämä sivu