1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

microsoft word 2007

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi juttajazz 14.08.2012.

  1. juttajazz

    juttajazz Member

    Liittynyt:
    15.08.2012
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hei,

    latasin täältä word 2007 version, mutta kone herjaa ja kysyy product keytä. Mistähän mahtaisin saada tuon? Olen myös aiemmin lataillut noita ilmaisohjelmia ja ne ovat tähän asti toimineet ilman sitä. Mutta onko Microsoft nyt jotenkin kiristänyt turvatoimia vai mistä tämä johtuu? Yritin jo aiemmin saada Office 2010 ladatuksi Microsoftin sivuilta, mutta kone herjasi, että käyttämälleni koneelle on jo aiemmin ladattu kokeiluveriso ja että ilmeisesti se ei enää onnistu uudestaan. Miten tämä on mahdollista, sillä sivulla mistä lataus tehdään lukee myös että sen voi ladata uudelleen kokeiluversiona. WTF???

    Kiitos!:)
     
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Viimeksi muokattu: 15.08.2012
  4. tevi9

    tevi9 Member

    Liittynyt:
    29.08.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Koskee asia kylläkin office 2007, wordin osiota seuraavalla tavalla:
    Kun päivitän erilaisia ohjelmiani niin word ponnahtaa esiin koko aloitussivun koolla.
    Siitä seuraa ettei päivitykset onnistu. Kun wordin poistaa, niin koko sivu tyhjenee.
    Wordin päälle kyllä tulee osia ko päivityksestä, mutta aivan sekavassa tilassa ja pakko
    lähteä pois. Windowsin update onnistuu kyllä. Officen olen ladannut muutaman kerran uudestaan - tuloksetta. Koneen olen päivittänyt aikaisempaan olotilaan, milloin ei ongelmaa ollut. Win 7 32bit. Virallinen Office 2007 (Home and Student).
    Olisiko vihjetä miten etenisi ratkaisussa?
     

Jaa tämä sivu