1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Logitech G11

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Redboost 13.03.2010.

  1. Redboost

    Redboost Member

    Liittynyt:
    06.03.2009
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs. En tiedä että onko tämä oikea paikka tämän keskustelun avaamiseksi joten koitan onneani täällä :)

    Ongelmana on tämä minun Logitech G11 näppäimistö. Minulla oli aikaisemmin vista 64bit ja tämä näppäimistö toimi erinomaisesti(G näppäimet 1-18) kaikissa peleissä kuten WoWissa yms. Media soittimissa toimi äänen voimakkuuden säätäminen ja biisien pysäyttäminen ja vaihtaminen...mutta nytkun sain jonkin aikaa sitten win 7 64bit niin mikään näistä ei toimi. Olen koittanu avata näppäimistön softaa järjestelmän valvojana ja näitä media soittimia mutta mikään ei toimi. Samoin WoWissa tai muissa peleissä ei myöskään nuo G näppäimet toimi kun softa on päällä. Olen myös koittanu avata näitä yhteensopivuus tilassa mutta ilman tuloksia...

    Takuuta olisi vielä jäljellä ja yhteyttä on otettu logitechin asiakaspalveluun mutta vastausta en ole saanut joten mitä tehdä?
     
  2.  
  3. Tuksu82

    Tuksu82 Active member

    Liittynyt:
    20.02.2006
    Viestejä:
    1,485
    Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    Itse sain toimimaan 64-bit 7:ssa vasta kun hain uusimman softan ja ajurit Logitechin sivuilta. Hyvin toimii.
     
  4. Redboost

    Redboost Member

    Liittynyt:
    06.03.2009
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No siis mulla on uusin ajuri mitä tähän rakkineesee saa eikä toimi
     
  5. Redboost

    Redboost Member

    Liittynyt:
    06.03.2009
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

    elikkäs G näppäimet toimii, mutta median hallinta ei toimi vieläkään ;<
     
  6. Tuksu82

    Tuksu82 Active member

    Liittynyt:
    20.02.2006
    Viestejä:
    1,485
    Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    Ei tainnut toimia minullakaan, ennenkun winampin asetuksiin määrittelin näppäimet erikseen.
     
  7. mikozo

    mikozo Regular member

    Liittynyt:
    17.09.2006
    Viestejä:
    167
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko sinulla päällä tuo HID (Human Interface Device) palvelu?
     
  8. Redboost

    Redboost Member

    Liittynyt:
    06.03.2009
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ehh ei ole....ikinä kuullukkaan koko ohjelmasta. Silloin kun oli vista niin spotifyssa ja winampissa sun muissa median hallinta ohjelmissa toimi ilman ettei tarvinnut mennä ränkläämään mitään asetuksia mutta nyt ei...
     
  9. mikozo

    mikozo Regular member

    Liittynyt:
    17.09.2006
    Viestejä:
    167
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellä oli tuo sama ongelma silloin kun asensin windows 7:kan. Ongelma korjaantui kun laitoin tuon hid palvelun päälle. Siis käynnnistä->kaikkiohjelmat->apuohjelmat->suorita ja siihen services.msc. Sieltä sitten laitat sen HID (Human Interface Device) käynnistystavan automaattiseksi.
     

Jaa tämä sivu