1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Äänet / Stereo Mix

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Mikozi93 19.02.2010.

  1. Mikozi93

    Mikozi93 Regular member

    Liittynyt:
    17.05.2009
    Viestejä:
    297
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo eli mulla on tällänen ongelma.

    Mulla kuuluu skypen läpi kavereille pelien äänet, vaikka tuolla oikeassa alakulmassa on "VIA HD audio deck" ohjelma - ja sieltä olen laittanut tälläi asetukset:

    http://www.aijaa.com/v.php?i=5775906.png

    Ja silti kuuluu äänet läpi.
    Specsit alhaalla. Vai pitäiskö jotain muuta muuttaa?
     
    Viimeksi muokattu: 20.02.2010
  2.  
  3. logipro

    logipro Regular member

    Liittynyt:
    27.06.2007
    Viestejä:
    1,009
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Meeppäs windowssin omiin ääni asetuksiin ja ota sieltäkin stereomix pois. se löytyy vissiin nauhoituslaitteet jutusta. jollei ole klickkaa oikeella tyhjää tilaa siin ja lait näytä poistetut laitteet tai jotain vastaavaa.
     
  4. Mikozi93

    Mikozi93 Regular member

    Liittynyt:
    17.05.2009
    Viestejä:
    297
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ok - englannin kielinen vista kun löytyy jos mahd. tarkasti selittäisit? katon nyt tota asiaa.
     
  5. logipro

    logipro Regular member

    Liittynyt:
    27.06.2007
    Viestejä:
    1,009
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    eli: oikea klick tehtävä palkissa olevaa kaiuttimenkuvaa ja valittet siitä ton tallennuslaiteet (onkohan se recording device?) sit aukee ääni (sound) ikkuna ja sen toinen välilehti eli just toi tallennus (recording) jollei siellä ole stereomix nii klickka tyhjää kohtaa siin ikkunas nii aukee 2 valintaa ruksi molemmat. sitku saat sen stereomixin näkyy nii avaat sen ominaisuudet ja meet tasot (levels) kohtaan ja painat siit sen mutelle.
     

Jaa tämä sivu