1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Word 2007 ja sivunumeroinnin muokkaaminen

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Kumijuttu 24.05.2011.

  1. Kumijuttu

    Kumijuttu Member

    Liittynyt:
    19.02.2008
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei,

    Olen koittanut hakea vastausta tuloksetta ja ajattelin tämä keskustelualue sopisi parhaiten ongelmalleni.

    Miten saa Word 2007:ssa sivunnumeroinnin näkymään vasta sivulta 6? Kansi on siis ensimmäinen sivu jne., mutta sivunumerot näkyisivät ensimmäisen kerran sivulla 6. Itsellä ei tähän taidot riitä.

    Nimim. "Asia on tehty Microsoftin puolelta hyvinkin haastavaksi"
     
  2.  
  3. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
  4. Kumijuttu

    Kumijuttu Member

    Liittynyt:
    19.02.2008
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos yamaneko linkistäsi, mutta sieltä ei löydy vastausta ongelmaani. En halua _aloittaa_ sivunumerointia myöhemmin, vaan tarkoituksena on saada sivunumerot näkymään vasta sivulta 6. Eli kansi on sivu 1, toinen sivun 2 jne.
     
  5. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Jospa lukisit sen ohjeen, tai sitten minä en todellakaan taas ymmärrä :) Esimerkki ohjeessahan tehdään noin, sivut alkavat näkymään vasta sivulta 4. Aloittavan numeron saa itse valita, kuten ohjeessa kohdassa 5 näin kerrotaankin.
     
  6. Kumijuttu

    Kumijuttu Member

    Liittynyt:
    19.02.2008
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen sitä kokeillut jo ja muuten tosi pätevä neuvo, muttei edelleenkään paranna ongelmaa. Kun tekee kohdan 6 ("Jos edeltävillä osilla on ollut numerointi, jonka haluat pois, tuplaklikkaa sitä tunnistetta jossa numerointi on, ja poista numerointi maalaamalla teksti ja painamalla Delete -näppäintä.") lähtevät kaikki sivunumerot.
     
  7. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Melkeinpä veikkaisin, että jokin kohta ei ole onnistunut, eli olisiko osanvaihto jäänyt tekemättä? Tai sitten linkitys edelliseen osaan jäänyt purkamatta/Erilainen ensimmäinen sivu valinta unohtunut päälle (kohta 3 ohjeissa).

    Tuo ohje on tehty samalla kun tein tuon toimenpiteen, ja ohjetta noudattamalla sen pitäisi kyllä onnistua...

    Edit: Taisi osua ja upota, koskapa ei kuulunut enää mitään? :D
     
    Viimeksi muokattu: 24.05.2011

Jaa tämä sivu