1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows 7 Ultimate tekee "doing" äänen

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Pekken 13.03.2014.

  1. Pekken

    Pekken Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2007
    Viestejä:
    151
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi

    Käytössä on siis windows 7 ultimate toimi ja toimii vieläkin ihan ok mutta minua häiritsee se että aina joskus ehkä 10-20 min välein kuuluu tämä "doing" ääni. En tiedä yhtään mistä tämä johtuu se on sama ääni kun olisi joku menee vikaan.

    Jos menet windowsissa sinne kajarin luo ja painat mouse 2 -> äänet ja kuuntelet "kriittinen virhe" tuo sama ääni kuuluu ihan randomisti. Vaikka mitään ei olisi auki eli suoraan kun olen käynnistänyt koneen ja mitään ohjelmia ei ole käytössä muuta kun dropbox, memory cleaner, screenblur (lukki näytön nopeasti), malware bytes pro version reali aikainen suojaus, Wipe agent. Olen yrittänyt sulkea kaikki nuo kun windows on käynnissä mutta ei auta mitään eikä näytölle edes tule mitään ilmotuksia miksi se ääni kuuluu.

    Yritin ensin yhdellä toisella fooruumilla yksi hemmo sanoi että voi johtua chromesta sanoi että asenna uusiksi ja kokeile tuleeko sitten. Eipä tuo auttanut mitään, olen myös katsonut ettei ole mitään viruksia tai malwarea koneella..

    Onko ideaoita?
     
  2.  
  3. qwerty16

    qwerty16 Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2014
    Viestejä:
    134
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko windows aito?

    Onko windows aktivoitu?
     
    Viimeksi muokattu: 13.03.2014
  4. Pekken

    Pekken Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2007
    Viestejä:
    151
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taisin korjauttaa ongelman itse. Superantispyware valitti jostain update jutusta vaikka ei edes ole päällä en tiedä miten mahdollista. Huomasin kun katsoin leffa fullscreenillä classic media playerissä ja luki "lost focus to SuperAntiSpyware update" tai vastaavaa. Luulisin ettei toistu enää.
     
  5. qwerty16

    qwerty16 Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2014
    Viestejä:
    134
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taisin korjauttaa ongelman itse. Superantispyware valitti jostain update jutusta vaikka ei edes ole päällä en tiedä miten mahdollista. Huomasin kun katsoin leffa fullscreenillä classic media playerissä ja luki "lost focus to SuperAntiSpyware update" tai vastaavaa. Luulisin ettei toistu enää.[/quote]

    Ok. Kannattaa kuitenkin varmuuden vuoksi ajaa vielä kone vikojen varalta esim. TuneUp utilitiesilla tai vastaavalla.
     
  6. Pekken

    Pekken Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2007
    Viestejä:
    151
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ok. Kannattaa kuitenkin varmuuden vuoksi ajaa vielä kone vikojen varalta esim. TuneUp utilitiesilla tai vastaavalla.[/quote]

    Tein tuota ennen jo sinä päivänä Auslogicsin ohjelmalla vaikka en nyt tiedä auttaako nuo oikeasti mitään vai ei? Mutta tulipahan tehtyä sitä ennen eikä se mitään auttanut.
     
  7. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Itse poistaisin tuon ohjelman. Se ei ole käytössäni ollut niin luotettava kuin esim Malwarebytes.
     
  8. qwerty16

    qwerty16 Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2014
    Viestejä:
    134
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen hyötynyt TuneUp utilitiesista kyllä. Helppo poistella turhat softat ja säätää haluamansa asetukset.
     

Jaa tämä sivu