Windows 7 64-bit ei käynnisty

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi pc2 01.07.2013.

  1. pc2

    pc2 Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2011
    Viestejä:
    218
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei.

    Minulla on tällainen ongelma uudehkon koneeni kanssa. Tietokone ollut siis käytössä puolisen vuotta. Eli Windows ei käynnisty.

    Ongelmani alkoi näin. Kuuntelin livestreamia netistä ja pelasin jotain indie peliä, sitten näytölle bluescreen ja siinä oli dump memory error. Käynnistin koneen uudelleen ja jatkoin samaan malliin. Sama bluescreen tuli hetken päästä uudelleen. Käynnistin koneen uudelleen jälleen ja aloin korjata ogelmaa, en kuitenkaan ehtinyt sitä korjata, kun nuo bluescreenit hyppivät ruudulle. Sitten windowsia ei saanut enää ollenkaan käyntiin. Korjaa tietokonekaan ei toiminut vaa, kun sen valitsi näytölle tulee asrock teksti joka tulee aina koneen käynnistettäessä. Edes vikasietotila ei toimi. Bios toimii moitteetta.

    Asennuslevylläkään konetta ei saa käyntiin. Tietokone lataa windows tiedostoja levyltä, mutta jumahtaa aina kesken latauksen. Joskus lataus onnistuu, mutta sittenkin näytölle tulee vain error-ilmoitus ja kone kertoo, että windowsia ei voitu käynnistää.

    Itse en keksi ongelmaan ratkaisua, ajattelin viedä koneen paikalliseen liikkeeseen. Ennen sitä haluan vielä kokeilla löytyisikö täältä apua. Koneen osat löytyvät allekirjoituksesta.

    Vaikka historiani ei välttämättä kaikilta osilta ole valoisa tällä foorumilla toivon, että voitte auttaa minua ongelmani kanssa.
     
  2.  
  3. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Oletko kokeillut asentaa Windowsia WD:n kiekolle (oletettavasti Winukka siis on ollut SSD:llä)?
     

Jaa tämä sivu