1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Win 7 comodo ja sen tuhoama unistall.exe

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Virus_diffusion 18.01.2014.

  1. Virus_diffusion

    Virus_diffusion Member

    Liittynyt:
    09.06.2012
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä ongelma on seuraava. Comodon palomuuri kyseli uninstall.exestä. Pienellä empimisellä päätin blokata ja vielä laitoin terminate. Olin poistamassa raivostuttavaa mainostoolbaaria. Nyt ongelma on se että en pysty enään poistamaan mitään. Joka kerta ilmotus tulee että ota yhteys järjestelmän valvojaan.
    Käyttis win 7 home premium 64 bit.
    Comodo palomuuri
    avasti
    Malvarebytes
    Tiedän, että on jonkin verran uusimman avastin ja comodon välillä on skismaa... mutta että käyttis uusiksi sen takia et palomuuri muutti itsensä herraksi talossa... Any help?
     
    Viimeksi muokattu: 18.01.2014
  2.  
  3. power_age

    power_age Active member

    Liittynyt:
    06.05.2009
    Viestejä:
    1,749
    Kiitokset:
    150
    Pisteet:
    93
    Comodon palomuuri tekee helpolla juurikin kaikkea tuota kun sitä ei oikein osaa käyttää, on kyllä varmaan monipuolinen palomuuri kun käytön hallitsee.

    Siksi itse poistin comodon koneelta liian paljon hälytyksiä, vähän väliä goolettamista mikä on mikin, mitä se haluaa tehdä sallinko annanko olla vai enkö salli, väärien klikkauksien jälkeen voi olla että ei ole nettiin asiaa, ennen kun etsit mitä tuli klikattua, kiukulla ja tappelemisella, olen tehnyt jopa aika kattavan suomennoksen comodosta, helpottaa se vähän muta pitäisi tietää mille annat luvan mille et, ajureita asennettaessa comodo on kyselevä karkru vanhemmiltaan yhtä sun toista, en jaksanut sitä.

    Helpommalla pääset kun otat järjestelmän palautuksen ja poistat comodon, tai koitat poistaa koko nyt comodon klikkaat comodolle exit ja sillä selvä sitten poisto jos se tottelee sitä, tai jatkat hajotuksia jotka on aika pitkävetisiä.

    Jospa noista löytyis parempia apuja
     
  4. Virus_diffusion

    Virus_diffusion Member

    Liittynyt:
    09.06.2012
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ok tattista.
    Sen verran täytyy sanoa et on jo takana jonkin verran comodosta kokemusta. (mm.kertaalleen internetin alias sys32 blokkasi. mutta sain takaisin toimimaan) Lähinnä vain se tässä ihmetyttää kun tosiaan tuo block ja terminate, katosi kokonaan kaikista comodon logitiedoistakaan. ja tosiaan mitään ohjelmaa ei pysty poistamaan kun pitäisi ottaa yhteys järjestelmän valvojaan. Käyttiksen uudelleen asennus kun ei tosiaan houkuttele.
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Windows 7 sisältää jo hyvin palomuurin joten sinänsä muita ei tarvitse asentaa ellei sitten joudu säätämään palomuuria paljon.
     
  6. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,079
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Kokeilitko tuota järjestelmän palautusta, jota edellä jo ehdotettiinkin? Comodon asennusta edeltävää palautuspistettä ei enää taida olla, mutta jos löytyisi palautuspiste tuon viimeisen ongelman syntyä edeltävään aikaan.
     
  7. Virus_diffusion

    Virus_diffusion Member

    Liittynyt:
    09.06.2012
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Testasin asiaa... Nyt alkaa asiat toimimaan. Comodo siis vaihtoon. Harmi sinäänsä. Toimiva palomuuri. Mut taitaa vaatia osaavamman kun minä käyttäjän. Sais comodo kertoa "ominaisuuksistaan" hieman tarkemmin omilla sivuillaan. Noh yksi kokemus rikkaampi olen. Ja kasa harmaita hiuksia. Tattista.
     

Jaa tämä sivu