1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Thrustmaster ferrari force feedback GT

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi SieGu 06.08.2009.

  1. SieGu

    SieGu Regular member

    Liittynyt:
    23.03.2008
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Morot! Alotinpa tässä pelaileen tuommosta peliä kun Life for Speed, ja oon nytte iha fiiliksissä siitä. Löysin tuolta nurkasta joskus kauan sitten ostettu Thrustmasterin ferrari force feedback GT ratti, polkimet jne.

    Kuvaa --> http://imagesb.ciao.com/iuk/images/products/normal/713/product-6875713.jpg

    Eli tommonen setti.

    Noh. Aluksi koitin kytkee iha normisti usb väylään, eikä kone tietenkään tunnistanut rattia. Aikani pengottua löysin laatikosta kyseisen laitteen ohjekirjan sekä ajuri/asentamis levyn. Kun tarkastelin levyn sisältöä, huomasin, että siellä oli vaan winukan 2k ajurit. Noo, siihen ne fiilikset menikin, kun en löytänyt ajureita edes netistä.

    Eli, miten saisin tuon toimimaan, vai onko jo niin vanha, ettei kyseinen laite tue Windows XP:tä?

    Siegu kiittää ja kuittaa .-
     
  2.  
  3. Turmiola

    Turmiola Member

    Liittynyt:
    02.12.2005
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  4. SieGu

    SieGu Regular member

    Liittynyt:
    23.03.2008
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oho. Oon ennenki kattonu tuota linkkiä, mutta en oo huomannu et ku scrollaa alaspäin ni tulee xp:n ajurit, enne oon ignorannu noi sivut tuon vistan takia. Eli koitetaanpa näitä XP:n ajureita
     

Jaa tämä sivu