1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Stereo Mix katosi

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Compuuter 04.12.2010.

  1. Compuuter

    Compuuter Member

    Liittynyt:
    27.09.2007
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Stereo Mix -tulo on kadonnut Seiskaan siirtymisen jälkeen.

    Googlea olen käyttänyt ja sieltä ohjeeksi tuli, että pitää erikseen valita tietokoneen näyttämään käytöstä poistetut laitteet. No, siitä huolimatta Stereo Mix ei näy. Mikä neuvoksi? Ennen tietokoneessani oli XP:n aikaan Realteck HD Audio Manager, nyt ei. Vaikuttaisiko tämä?

    Kun minulla oli XP, niin silloin tämä löytyi, nyt enää ei, joten varsinaisesti tietokoneestahan se ei voi johtua?
     
  2.  
  3. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    kyllä se stereo mix sieltä löytyy, mene ääni asetuksiin ja nauhoitus välilehteen klikkaa hiiren oikealla siitä missä niitä laitteita näkyy ja paina näytä pois kytketyt laitteet tai jokin vastaava.
    juuri itse testasin etten erehdy
     
  4. Compuuter

    Compuuter Member

    Liittynyt:
    27.09.2007
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Anteeksi, edellinen kirjoitukseni ei näköjään ollutkaan tullut perille asti ja vastaus ei näy täällä, joten vastaukseni hieman viipyi: Ei ollut apua.

    Ääni-valikosta ja tallennus-välilehdestä on valittuna molemmat: "Näytä käytöstä poistetut laitteet" ja "Näytä laitteet, joiden yhteys on katkaistu". Siitä huolimatta sitä ei sieltä löydy. Vaikuttaisiko tuo Realteckin puuttuminen tähän?
     
  5. Micc_o

    Micc_o Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2008
    Viestejä:
    489
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko ääniajurit asennettu emolevyn valmistajan sivuilta?
     

Jaa tämä sivu