1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Outlook 2003 turvallisuus

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi MauriK 01.04.2014.

  1. MauriK

    MauriK Member

    Liittynyt:
    17.10.2005
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla pyörii läppärissä Microsoft Office Outlook 2003 sähköpostiohjelma Windows 7 käyttöjärjestelmässä, joka on siirretty vanhasta Windows XP käyttöjärjestelmästä. Päivitykset loppuu Windows XP:stä 8.4.2014. Onko minulla mitään tietoturvariskiä Outlook 2003 suhteen omassa läppärissä 8.3.2014 jälkeen? Nykyisessä läppärissä pyörii F-Secure Internet Security 2014 ja CCleanerin viimeisin versio?
    Pyydän ystävällisiä vastauksia.
     
  2.  
  3. JaniJii

    JaniJii Newbie

    Liittynyt:
    01.04.2014
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Office 2003 paketin kaikkien ohjelmien, myös Outlookin tuki loppuu valmistajan toimesta kokonaan samaisena 8.4.2014, joten sitä ei voi millään asteella pitää turvallisena. Ennen jos ja kun haavoittuvaisuuksia on löytynyt on ne korjattu valmistajan toimesta. Jatkossa näin ei ole. Eikä tule. Saattaisi siis olla aika päivittää myös sähköpostiohjelma.
     
  4. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,078
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja. "Elinikäinen lisenssi" tarkoitti täsäkin tapauksessa tuotteen elinikää eikä käyttäjää. Itse hankin Office 2013:n marraskuussa ja sen lisenssi taitaa riittää minunkin loppuiäksi.
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Samaa mieltä olen. Jos haluaa käyttää Officea niin

    1. Uudemman Office version osto

    2. Ilmaisen Libreofficen asennus

    3. Verkkojohdon pois otto koneesta ja käyttämällä sitä ilman nettiyhteyttä.

    Outlookiin taas

    1. Selainpostiin siirtyminen

    2. Thunderbirdin tai uudemman Outlookin asennus.
     

Jaa tämä sivu