1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelmaa Windows Movie Makerin Kanssa.

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Tunari. 11.07.2012.

  1. Tunari.

    Tunari. Member

    Liittynyt:
    11.07.2012
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikä Mahtaa olla vikana, kun lataa Movie Makeriin MPG-muotoisen videonpätkän. Kaikki menee muuten hyvin, videon voi siirtää StoryBoardille (mikälie) mutta esikatselu on hieman hankalaa, sillä kuvaa ei näy. Äänet kyllä kuuluu hyvin mutta kuva on täysin pimeänä.

    Olisko kellään jotakin apua tähän, Media Player näyttää videot kuitenkin aivan normaalisti.

    -Tunari.
     
  2.  
  3. Tunari.

    Tunari. Member

    Liittynyt:
    11.07.2012
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos monipuolisista vastauksista...[​IMG]

    Latasin jo jonkun toisen videonteko-ohjelman ja nyt koitan opetella käyttämään sitä. Tän ketjun voi vaikka poistaa.
     
  4. W.A.R.

    W.A.R. Regular member

    Liittynyt:
    06.01.2005
    Viestejä:
    230
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vastaan anyway.Ootko kokeillut MEDIA PLAYER CLASSICkin lisäksi niin esim. VLC softaa tms?
    Ootko tsekannut että sun softassa on kaikki täpit ja ruksit ihan ok?
    [Mulla oli saman tyylin vikaa eli joko kuva näkyi/ei ääntä tai toistepäin(en enää muista...), mut kaveri ratkaisi sen kun otti pois muutaman täpin MEDIA PLAYER CLASSIC-HOME CINEMAn asetuksista.]
    Eli pois lähti SOURCE FILTERS:DTS/AC3 ja TRANSFORMS FILTERS:SAMAT+LPCM.
    Itse käytän nykyisin=>edellä mainitun kaverini neuvosta, niin VLC'n lisäksi, näitä:
    MPCHC+CCCP(Combined Community Codec Pack) softia ja on toiminut ihan ok!
    Ai niin...jos noi lataat niin heivaa ensin koneeltasi FFDSHOW/K-LITE tms packit vekka, koska nuo 2 softaa sis. kaiken ja enemmän!:=)
     
  5. Tunari.

    Tunari. Member

    Liittynyt:
    11.07.2012
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä olen nimimerkkini veroinen näissä tietokonejutuissa, mutta koittakaa kestää...

    Media Playerin lisäksi olen koittanut tuota VLC:n ohjelmaa, sillä pystyy myös katselemaan hyvin noita videoita.
    Movie Makerissa kaikki asetukset pitäisi olla samalla tavalla, kuin ennen jolloin onnistuin hyvin käsittelemään samalla kameralla kuvattuja videoita. (Molemmilla kerroilla käytössä oletusasetukset). Tosin tuolloin Movie Maker oli toisella tietokoneella, siinä oli tuo Windows Vista, nykyinen on XP. Eli oliskohan siinä jotain eroa sitten?
    Mä käsittelin noita nyt VideoPad Video Editorilla. Videot saa aika kivasti editoitua ja toimintoja on enemmän kuin Movie Makerissa. Mutta huonoiksi puoliksi voi laskea sen että pätkä, jonka julkaiseminen tietokoneelle kesti Movie Makerissa 50 sekuntia, kestää tossa VideoPadissa 50 minuuttia. Lisäks jos videopätkästä nappaa valokuvan, niin sen laatu ei päätä huimaa.
    Movie Makerissa videosta otetun kuvan laatu oli hieman toista luokkaa, eli tarkka ja terävä.

    Eli mitäs suositeltais mun nyt tekevän?

    -Tunari.-
     

Jaa tämä sivu