1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

FFDShow + Win7

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Perttu7 04.11.2011.

  1. Perttu7

    Perttu7 Regular member

    Liittynyt:
    05.02.2011
    Viestejä:
    144
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla oli Vista jossa ffdshow toi tekstitykset windows media playeriin. muutta siiten kuin laitoin tietokoneeseeni Windows 7 ja ffdshow ei näytä enää tekstejä vaikka asetukset pitäisivät olla oikein! eikä ffdshow ole tuossa alapalkissa vaikka sen pitäisi! Ja VLC:tä tai muuta soitinta en halua käyttää koska olen tottunut käyttämään WMP:tä
     
  2.  
  3. Make_72

    Make_72 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    1,666
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    ffdshow on codeci,sun pitää asentaa vobsub jotta media player toistaa myös .srt muodossa olevat subit,subit pitää olla samassa kansiossa kuin itse video tiedosto ja nimetty saman nimiseksi. asenna ennemmin k-lite kodec pack full ,se sisältää kaikki tarvittavat(oikeestaan lähes kaikki mitä on olemassa) codecit sekä myös tuon Vobsub:n.

    en tiedä oliko tuosta mitään apua,koska en ole vuosiin käyttänyt tuota ffdshow:ta,ekan kerran kun tuli vastaan semmonen pätkä mitä ei pystynytkään toistamaan vaihdoin k-lite kodec packiin,eipä ole sen jälkeen tullu semmosta vastaan.
     

Jaa tämä sivu