1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tietokoneen uusi CASE

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi moimoimoi1 18.01.2012.

1. moimoimoi1

moimoimoi1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on aika uusi Pacard Bell mallinen tehokone joka on muuten erittäin hyvä mutta haluaisin ostaa uuden näytön ohjaimen. ongelma on se että minulla on todella vähän tilaa uudelle näyttikselle ja haluaisin ostaa uuden CASEn mutta en ole vielä oikein pro tällä tietokone alalla ja en tiedä mikä olisi hinta/laatu suhteelta hyvä Case joka on iso mutta sopii myös pieni emolevy. hintaluokka 50-150e

2.  
  3. gamerstudent

gamerstudent Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Cooler Master HAF 932 Advanced olisi minun valintani. En siis väitä, että se olisi ainoa tai paras vaihtoehto, mutta ei se huonokaan ole!
    http://www.silentrig.com/product/1099/cooler-master-haf-932-advanced

Kannattaa kysellä muiltakin. Itse pidän Cooler Mastereiden ulkonäöstä ja muutenkin ovat vakuuttavan oloisia. Muistaakseni tuossa 932 Advanced -mallissa ei ihan joka sisäänottoröörissä ollut pölysuodattimia, toisin kuin muutaman kympin kalliimmassa HAF X lippulaivaversiossa.

4. Juufo

Juufo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaikki Coolermastereiden 100euroa kalliimmat ATX kotelot ovat eliittiä! ^__^

5. gamerstudent

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oikein!

6. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 19.01.2012
  7. gamerstudent

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vähän tissiposkille suunnattu design :D mutta maku asia. varmaan hyvä koppa!

8. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No joo jos haluu näyttää kavereilla koteloo ni sitten, mutta sen voin sanoa että on huomattavasti hiljaisempi kuin toi sun HAF X tuulimylly.

9. GamerAce

GamerAce Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  10. gamerstudent

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varmasti totta! Mikä kenellekin on tärkeää. Minua ei vaivaa pieni tuulimylyjen vire, koska subbari jyskyttää kuitenkin niin kovaa :D

11. Eikka83

Eikka83 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sori ku vähä lainaan topiccia, mutta... Mulla on nyt kotelona tuo Antecin P182, jossa erikoisuutena tuo erillinen "tuulitunneli" kovalevyille ja powerille.

Mitä mieltä olette, onko tuo kuitenkin sen verran hyvä kotelo, että sitä on turha lähteä vaihtamaan esimerkiksi pelkistä ulkonäkösyistä. Onhan tuo tommonen aika simppelin näköinen, mutta näin olen kuullut että on hyvä kotelo??

12. gamerstudent

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos on rahaa niin vaihtoon vaan!

13. Smanci

Smanci Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Ja miksiköhän ihmeessä? Jos tulee helposti toimeen ja ulkonäkö välttää niin miksi vaihtaa?

14. Kake41

Kake41 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samaa mieltä. Jos kotelossa on jokin toimintaa vaikeuttava vika, niin kai se sitten pitää vaihtaa, mutta jos vikaa ei ole, miksi pitäisi uusi ostaa?

Mielestäni tuo kyseinen Antec on varsin hyvä kotelo.

15. Eikka83

Eikka83 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Selvä pyy. Mieli tekisi vain saada tuota hiukan hiljennettyä. Nuo tuulettimet vois varmaan vaihtaa hiljaisempiin... Tällä hetkellä siis 3kpl tuulettimia, yksi edessä, yksi takana ja prossulla omansa. Tuohon kattoonkin laitoin neljännen tuulettimen mutta tuntuu että se ei siirrä ilmaa ei sitten yhtään...

16. Smanci

Smanci Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Joo-o. Jos kyseessä on antecin tricoolit nin heitä ne mäkeen ja laita tilalle esim. Gentle typhoonit, joko 800 tai 1150rpm. Mikä prossujäähy? Jos vakio niin uuden osto on edessä.

17. Eikka83

Eikka83 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on edessä Noctua NF-P12 tuuletin(noctuaa ei mun mielestä edes kuule että se pyörii.), prossujäähynä on Scythe Ninja 3, jossa siis scythen oma 120mm tuuletin. Takaosassa olevasta en tiedä mikä on, ei ainakaan antecin oma. Mun mielestä tuo takimmainen on noista kaikista äänekkäin.

Ja tuo näyttiksen Twin Frozr II -tuulettimet on myös aika äänekkäät. MSI Afterburnerilla yritin idlelämpöjen kanssa laskea tuuletinnopeuksia, mutta ilmeisesti se ei anna alle 40% nopeutta laittaa?

Jaa tämä sivu