1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Scythe Kotetsu CPU fan error??

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Nightroad 13.02.2014.

  1. Nightroad

    Nightroad Member

    Liittynyt:
    19.11.2005
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi

    Sain juuri eilen Jimmsiltä tilaamani uuden pelikoneen joka on tuollainen, prossujäähy on Scythen Kotetsu ja muistit eri, muuten sama setti.

    Eilen heti ekan kerran kun käynnistin koneen, sanoi alkuruudussa "CPU fan error" eikä mennyt eteenpäin, painoin F1 ja menin biosiin tsekkaileen, niin siellä CPU fan speed näytti jotain 550rpm, ja oli punaisella. En muuttanut mitään, ja poistuin, niin hyvin asentui windows ja lähti pelittämään, sitten kun olin asennellut kaikkea mahdollista, myös joku ASUS ohjelma jolla saa seurattua kaikkea mahdollista, se sanoi CPU fan speediksi yli 800 rpm?

    Ajattelin sen olevan jokin väliaikainen juttu, mutta tänään taas aamulla tuli sama juttu. CPU fan error alussa, muuta tehnyt kuin painoin F1 ja poistuin ja taas meni eteenpäin. Onko tuo 550rpm jotenkin huono juttu?
     
  2.  
  3. Kuunmies

    Kuunmies Senior member

    Liittynyt:
    05.03.2010
    Viestejä:
    4,468
    Kiitokset:
    688
    Pisteet:
    143
  4. Nightroad

    Nightroad Member

    Liittynyt:
    19.11.2005
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo, löysin sen jälkikäteen ja piti editoida heti et vastaus löyty, mut netti tääl koneella jumitti nii ettei onnistunu. Hyvä että vastaus löyty!
     
  5. Kuunmies

    Kuunmies Senior member

    Liittynyt:
    05.03.2010
    Viestejä:
    4,468
    Kiitokset:
    688
    Pisteet:
    143
    Itse olin puhelimella liikenteessä, enkä jaksanut alkaa sillä tekemään pitkää selostusta asiasta :D Hyvä jos sait kuntoon.
     

Jaa tämä sivu