1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

"Power supply surges detected during the previous power on"

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi PurinFIN 17.11.2012.

  1. PurinFIN

    PurinFIN Regular member

    Liittynyt:
    03.12.2010
    Viestejä:
    316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olin tuossa tiskaamssa ja olin jättänyt koneeni soittamaan musiikkia youtubesta(epäoleellista xD) kun yhtäkkiä havahduin siihen että musiikkia ei enää kuulunut. Noh käännyin sit katsomaan että mitä siellä tapahtuu kun huomasin mustan ruudun jossa oli Biosin logo tms. koneen specsit ja seuraavanlainen ilmoitus:

    "Power supply surges detected during the previous power on. ASUS Anti-Surge was triggered to protect system from unstable power supply unit!"

    Tämän jälkeen kone totesi että paina F1 jatkaaksesi setuppiin. Tämän jälkeen lensin biossiin ja latasin varmuuden vuoksi optimoidut oletusasetukset vaikka en olekaan kellotellut prosessoriani tai näyttistä.

    Powerin virkaa toimittaa Corsair TX650w ja loput specsit näettekin linkkaamasta kuvasta jossa näkyy myös lämmöt ja voltti arvot. :)

    Mahdollisista neuvoista ja vinkeistä olisin kiitollinen!

    [​IMG]

    Pelatessa tää masiina ei ole kaatunut ikinä ja viimeksi kesällä pyöritin koneessa 3dmark11 ja prime 95:n
     
    Viimeksi muokattu: 17.11.2012
  2.  
  3. micro2013

    micro2013 Active member

    Liittynyt:
    03.09.2012
    Viestejä:
    1,248
    Kiitokset:
    26
    Pisteet:
    58
    mulla teki aivan saman toi poweri kun sen paikalleen laitoin. otin tuon anti-surgen pois päältä,ei ole sen jälkeen kummitellut...
     
  4. PurinFIN

    PurinFIN Regular member

    Liittynyt:
    03.12.2010
    Viestejä:
    316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Asia pihvi, olinkin lukevinani jostain että tuo olisi ns. turha varoitus. D:
     

Jaa tämä sivu