Riippuu aika paljon P4:stä. Onko 533 väylä vai 800 ? Sempronin tilalle mielummin Athlon, huuto.net hinnat pitäs olla aika matalia. Onko siis vanhan kone menossa uusintaan vai löytyy entuudestaan molempaa vai mikä on homman nimi ? Myös emolevyt ratkaisee hippasen. Eli vähän enemmän speksejä, mihin käyttätarkoitukseen, oletko ostamassa jotain vai entuudestaan löytyy jne jne ? *edit* No sen verta voin sanoa että Sempron 2800+ on siis 2Ghz prossu
No mun tarvis saada tietokone 2-4 kuukaudeksi! Sitten ostaisin bulldozerin tai 2011 kannal olevan koneen riippuu vähän hinnoista. Joo ei tarvi olla pelikone todellakaan 4 kuukaudeksi vaan perus nettikone jolla pyöris ilman lagimista full hd videot youtubesta edes, Tai no ainakin hd readyt.
Ei pyöri 720p ainakaan omalla Sempron 2600+:lla (1.8Ghz) YouTubessa, pelkää diashow:ta (Kuva jokatoinen sekuntti...), joten en usko että tuolla 2800+:lla pyörisi kauheasti nopeammin. Tosin kone on todella hidas nykyään, että voi jokin muu vaikuttaa asiaan...
Käytettynä jokin tuplaydinprossulla varustettu melkeimpä. Eri asia on kannattaako uhrata 200-300 johonkin koneeseen josta ei saa myytyä helposti eteenpäin. Itse säästäisin nämä rahat siihen uuteen koneeseen.
Paljo semmosest koneest kannattais maksaa jossa on kotelona Sonata III näytiksenä 8800gt ja prossuna athlon x2 ?????????????????????? Tietoa? ?????????????????????? Tai paljo semmosest koneest kannattais maksaa jossa on joku aika páska kotelo ja prossuna on sempron 2600+ ja näytiksenä 8600gt
Voitko rajoittaa noiden kysymysmerkkien käyttöä ? Oikeesti aika rasittavaa välillä. Noh, jokatapauksessa itse voisin maksaa sen 200e jos tosiaan koppa, prossu, emo, muistit, powerit, näyttis ja kovot mukana. Eli siis kaikki keskusyksikössä tallella. Tietysti myös laatu tulee huomioida. Jos kovo(t) on pieniä (200-300gb) ja poweri halpis niin tiputtaisin tarjouksen 100-150 euroon. Tämä on vain oma mielipiteeni, eikä välttämättä lähde tuolla hinnalla. Enempää en vain itse enempää sijoittaisi X2 kokoonpanoon. *edit* Koskee siis lähinnä tuota Sonata III / X2 kokoonpanoa. Jostain sempron koneesta en maksaisi kuin 20-50 euroa.