Tänään sain G15-näppiksen ja haluisin ohjeita että miten tuohon näyttöön saa pelien tietoja esim. panokset, terveys yms. Enimmäkseen tarttisin CSS:ssä niitä. Ja kertokaa kaikkia muita mukavia juttuja mitä siihen saa.
Se on .lgp-tiedosto, eli Logitech-profiili karkeasti sanottuna. Tallennat sen koneelle ja avaat Logitech G-Series Key Profilerilla. Tosin turhalta vaikuttaisi, tuossa onkin vain G-napeille laitettu bindejä. Edit: Siihen saa hakutulosten mukaan ladattua echovoice-nimisen tiedoston/ohjelman/mikä lie olikaan, jolla näkee näytöllä juttuja. Echovoicen sivut tosin eivät toimineet äsken, joten ilmeisesti menee odotteluksi. Toinen vaihtoehto on googlettaa itse esim. joillain seuraavista sanoista "cs:s, g15, lcd, display" jne. Nyt en itse pysty keskittymään, kun on niin helevetin kuuma
Onko tähän g15 rev.2 näppikseen minkäänlaista msn profiilia näytölle ? Eli että näkyisi tulevat viestit jos on vaikka peliä pelaamassa ?
Tuossa itsekkin ostin eilen G15 -näppiksen (rev2) ja olen yrittänyt etsiä profiilia ja modeja Left 4 Dead -pelille ja tuloksetta. Onko kellään mitään valmiina tai mistä voisin noita voisi saada jotta saisin näyttöön näkymään Left 4 Dead 2 pelin statseja?
mul on sellane ongelma et pysyy nollas kaikki muute se kyl toimii menee päälle mut ei tuu mitää näyttöö