1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Logitech G15 näppäimet sekoilevat

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pookaE 06.12.2010.

  1. pookaE

    pookaE Guest

    Eli mulla on sininen malli Logitech G15:sta, mutta siinä ei backspace toimi, ja heittää sen tilalla numeroo "7". Taas Capslock nappia painamalla tulee "1". Tietokoneen kieliasetukset on kunnossa, ja oletuksena on suomi.

    Läikäytin n. viikko sitten vähän kokista näppäimistöön, mutta näppäimistö toimi monta päivää vielä normaalisti, kaikki kuitenkin alkoi kun latasin jtn ohjelmaa ja samassa koneelle tuli jokin viirus, Virustorjunta alkoi hälyttämään ja poistin viiruksen.. Samassa huomasin et ei pysty enään kyseiset näppäimet toimi.

    Ihmetykseksi kuitenkin menin pelaamaan ja peleissä näppäimistö toimii normaalisti. Peli oli CS =) Mikähän mahtaa olla vikana ? :S
     
  2.  
  3. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    poista näppiksen ajurit ja asenna ne uudelleen jos se virus on vaikka ehtinyt sekoittaa jotain.
     
  4. pookaE

    pookaE Guest

    Mistä ajurit voi löytää kun levy on hukassa.
     
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Viimeksi muokattu: 06.12.2010
  6. pookaE

    pookaE Guest

    Ei lähtenyt toimimaan, kiitos kuitenkin :/ oisko jtn muuta? :eek:
     
  7. pseDe

    pseDe Guest

    oho.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 08.12.2010
  8. Sclek

    Sclek Regular member

    Liittynyt:
    16.05.2010
    Viestejä:
    662
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koita toises konees näppäimiä.
     
  9. kanajorma

    kanajorma Guest

    myytkö tuota jos ei toimi.mailaile.tavitanesto@hotmail.com
     
  10. makkela

    makkela Regular member

    Liittynyt:
    09.06.2010
    Viestejä:
    111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onkko näppäimistölle kaatunut jotain? itselläni pesin näppäimistön suihkus. Oli vähä likanen. Sinne jäi vähän vettä kuivasin ja lähti toimii. Onko takuuta/lappu viel talles?
     
  11. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Tuollahan se ylhäällä lukee, että kokista siihen läikkyi. Eipä ole siitä mitään hyötyä onko takuuta jäljellä vai ei.

    Itse olen ottanut G-15-näppäimistön auki puhdistusta varten, mutta pitää erityisesti varoa, ettei vedä johtoja poikki tai irti. Sen jälkeen irroittaa näppäimisto-osan johdot irti. LCD:n olen myös irroittanut.
    Puhdistuksen olen suorittanut lämpöisellä vedellä suihkun alla ja sen jälkeen kuivannut sen.

    Tätä ei kannata tehdä jos peukalo on keskellä kämmentä.
     

Jaa tämä sivu