Eli mulla on sininen malli Logitech G15:sta, mutta siinä ei backspace toimi, ja heittää sen tilalla numeroo "7". Taas Capslock nappia painamalla tulee "1". Tietokoneen kieliasetukset on kunnossa, ja oletuksena on suomi. Läikäytin n. viikko sitten vähän kokista näppäimistöön, mutta näppäimistö toimi monta päivää vielä normaalisti, kaikki kuitenkin alkoi kun latasin jtn ohjelmaa ja samassa koneelle tuli jokin viirus, Virustorjunta alkoi hälyttämään ja poistin viiruksen.. Samassa huomasin et ei pysty enään kyseiset näppäimet toimi. Ihmetykseksi kuitenkin menin pelaamaan ja peleissä näppäimistö toimii normaalisti. Peli oli CS =) Mikähän mahtaa olla vikana ? :S
Täältä löytyy: http://www.logitech.com/en-us/434/3498?section=downloads&WT.ac=sc|downloads||dd Valitse ensin käyttöjärjestelmä ja sitten 32 tai 64 bit, sen jälkeen sivun alaosasta Download Software.
onkko näppäimistölle kaatunut jotain? itselläni pesin näppäimistön suihkus. Oli vähä likanen. Sinne jäi vähän vettä kuivasin ja lähti toimii. Onko takuuta/lappu viel talles?
Tuollahan se ylhäällä lukee, että kokista siihen läikkyi. Eipä ole siitä mitään hyötyä onko takuuta jäljellä vai ei. Itse olen ottanut G-15-näppäimistön auki puhdistusta varten, mutta pitää erityisesti varoa, ettei vedä johtoja poikki tai irti. Sen jälkeen irroittaa näppäimisto-osan johdot irti. LCD:n olen myös irroittanut. Puhdistuksen olen suorittanut lämpöisellä vedellä suihkun alla ja sen jälkeen kuivannut sen. Tätä ei kannata tehdä jos peukalo on keskellä kämmentä.