Nyt on alkanut toi explorer tökkimään pahasti. Välillä menee niin lukkoon että pitää tehtävienhallinnan kautta sulkea tuo ja silloin tietysti sulkeutuu kerralla kaikki explorer ikkunat. Ihme jumittamista. Viikko sitten toimi vielä aivan normaalisti. En ole paljon vielä chromea käyttänyt mutta siinä en ole huomannut mitään vastaavaa. Windows 7 on käyttis tällä koneella.
Unohda Zyloksen viesti. Kokeile tyhjentää väliaikaistiedostot. Napsauta Käynnistä-painiketta, valitse Ohjauspaneeli, valitse Verkko ja Internet ja valitse sitten Internet-asetukset. Valitse Yleiset-välilehti ja valitse sitten Selaushistoria-kohdassa Poista. Valitse Poista kaikki, vahvista tietojen poistaminen valitsemalla Kyllä ja valitse sitten OK.
Jos ei toimi niin resetoi se: http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows7/reset-internet-explorer-settings-in-internet-explorer-9
Kyllähän se ohjelma toimii niinkuin pitääkin. Eriasia on että tukeeko nykyistä koodia ja jos kyllä niin kuin hyvin.
Tuosittelen vahvasti vaihtamaan IE:n johonkin parempaan selaimeen, Ainut IE jota suosittelen on IE6,ja se on tosi,uudet on hanurista... eikä kovin toimivia mielestäni,
Tosin tuo IE6 ei ole enää turvallinen selain ja mitä itse olen käyttänyt näitä IE9 ja 10 versioita niin ihan hyvin ne on toiminut. Kyllä niitä voi jo hyvin pitää pääselaimena. Tosin itse käytän Chromea lähinnä käyttöliittymän ja hyvän synkronoinnin takia. ( Google tiliä kun käytän myös Androidissa).