1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Asus Xonar D2X 7.1 PCI-E

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kandalf 20.04.2013.

  1. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi minulla on tällainen äänikortti Asus Xonar D2X 7.1 PCI-E jossa on tällainen ongelma paikalleen laiton emolevyyn ja ajurien asennuksen jälkeen antaa tällaisen virheilmoituksen.
    Power Unplugged!
    The internal power fox xonar D2X is not detected.The audio card may not work.Please power off your PC and then power cable ontothe card.
    Elikkä mistähän toi virhe ilmoitus voisi johtua kun toi äänikortti ei suostu toimimaan ,olen muutaman kerran käyttänyt emolevystä irti ja sen jälkeen mukana tulleelta levyltä asentanut ajurit ja olen myös kokeillut Windows kasille tehtyjä äänikortin omia ajureita ,minulla on käyttis Windows 8 Pro 64Bt.
     
  2.  
  3. arffman

    arffman Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2005
    Viestejä:
    796
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Eikös siinä pidä kytkeä viel erillinen virtajohto?Muistaakseni omassa DX:sä on sellainen.
     
  4. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Virran puute varmaankin.
    Sisäinen virtajohto kiinni,kuten arffman tossa jo mainitsi.
     
  5. Boss93

    Boss93 Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2011
    Viestejä:
    972
    Kiitokset:
    33
    Pisteet:
    38
    Moro. Virtaongelmalta vaikuttaisi. olethan tökännyt virtalähteestäsi tämänlaisen johdon [​IMG] äänikorttiisi tänne [​IMG]
     
  6. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi en kyllämukana tulevasta paketista löytänyt tollaista johtoa ilmeisesti äänikortin paketista toi virta johto on jäänyt jossain vaiheessa pois ,pitää ens viikolla soitella www.jimms"pc storeen että lähettävät mulle tollaisen virta johdon.
     
  7. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Johto tulee powerista. Äänikortin mukana ei ilmeisesti tule mitään adapteria.
    http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?p=20295380
     
    Viimeksi muokattu: 20.04.2013
  8. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko niin köyhä homma,ettei voi pistää samaan pakettiin virtakaapelia mukaan.

    Mukana tulevat hilpetöörit.
    Kyllä piuhoja on,mutta se virtaska piuha puuttuu.

    [​IMG]
     
  9. Boss93

    Boss93 Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2011
    Viestejä:
    972
    Kiitokset:
    33
    Pisteet:
    38
    Kuten Axu_ jo sanoi tuon virtajohdon pitäisi tulla virtalähteeltäsi eli sitä ei toimiteta laitteen mukana. Tosin aivan kaikissa virtalähteissä tuota liitintä ei ole, jolloin tarvitaan Molex -> Floppy adapteri.
     
  10. micro2013

    micro2013 Active member

    Liittynyt:
    03.09.2012
    Viestejä:
    1,248
    Kiitokset:
    26
    Pisteet:
    58
    toi johto joka tulee powerilta niin se on sama johto joka käy korppu asemaan 1,44mb levyke asemaan ja toi johto saattaa olla väriltään valkoinenkin mutta aina se on ollut powereissa...tosin saattaa olla joissain pakettikoneen powereissa että tuota johtoa ei niissä ole. siihenkin saa molex adapterin jolla saa virran äänikortille.

    http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ohdon-muunnin-3-5-pieni-5-25-iso-virtalahtees

    tuossa on sopiva välijohto jos ei poweristasi sitä löydy.
     

Jaa tämä sivu