1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Asus P5E Deluxe - SupremeFX II

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Porshe 21.01.2010.

  1. Porshe

    Porshe Regular member

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    1,111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Olen tässä harkinnut uuden emolevyn ostamista koska tämä IP35-E ei tue suurta osaa Western Digitalin kovalevyistä. + muutenkin olen ajatellut näytönohjaimen päivitystä jossain vaiheessa HD 5850 ja sitten kun aika näyttää niin toinen kaveriksi.

    Eli eli, tämä ketju sen vuoksi että tuosta kyseisestä lankusta ei löydy paljoakaan tietoa joten ajattelin täältä kysellä mielipiteitä siitä! Ja onko siinä jotain suurta vikaa kun maksaa vaan sen 117e multitronicissa?

    Sitten tuosta mukana toimitettavasta äänikortista SupremeFX II. Minkä hintaluokan tai mihin äänikorttiin se on verrattavissa: http://www.jimmspc-store.fi/listaa/226
    Onko paljonkin parempi kuin Realtek HD Audio?

    Sitten vain kynä heilumaan, kiitos jo valmiiksi vastauksista ;)
     
  2.  
  3. Kokki99

    Kokki99 Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2008
    Viestejä:
    4,037
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No tuota äänikorttia et tarvii jos et omista jotain hieman parempia kajreita. Matopurkeilla ero on olematon. Itse kylla alkaisin jo säästämään uutta kantaa varten sillä tuohon 775 kantaan ei välttämättä kannata enää paljoa panostaa.
     
  4. Porshe

    Porshe Regular member

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    1,111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tällä hetkellä kaiuttimet ovat Logitech Z-2300 mutta pian tilalle tulee Z-5500. Prosessorina toimii hiottu Q6600 G0 steppingillä jota jäähdyttää Scythe Infinity. Se toimii tällä hetkellä 3 Ghz taajuudella kun en ole katsonut enempää tarvitsevani. Joten prosessorissa on kyllä potkua. Katsotaan nyt tässä ajan kuluessa mitä noista intelin 32nm prosessoreista tulee jotka eivät sisällä grafiikkapiiriä. Ainakin sähkölaskua ajatellen olisivat parempia :)
     

Jaa tämä sivu