1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Asus M2V-MX SE ja Codegen M610

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Nikezuz 29.06.2009.

  1. Nikezuz

    Nikezuz Member

    Liittynyt:
    29.04.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En saa kytkettyä tuon Codegen M610 kotelon etupaneelin piuhoja tuohon Asuksen M2V-MX SE Emolevyyn, Olisiko kenelläkään kokemusta tai ohjeita miten saisin toimimaan?
     
  2.  
  3. Kokki99

    Kokki99 Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2008
    Viestejä:
    4,037
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Et saa kytkettyä? No mikäs sen estää? Aika hankala auttaa kun ei tiedä mistä kiikastaa.
     
  4. Nikezuz

    Nikezuz Member

    Liittynyt:
    29.04.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis olen kokeillut kytkeä noiden asuksen ja codegenin ohjeiden mukaan muttei toimi. Emolevyyn kyllä syttyy valo ihan normaalisti mutta kone itse ei lähde käyntiin.
     
  5. QicCa

    QicCa Regular member

    Liittynyt:
    11.05.2009
    Viestejä:
    163
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei taida piuhat olla oikeissa paikoissa? Eikös niissä piuhoissa itsessään ole jonkin sortin selvennykset..PWR, HDD, PW_RESET, AC97 jotain tuollaista? Niiden mukaan sitten oikeille paikoille (emon käsikirjan mukaan) - PWR-virtapainike, HDD-kovon merkkivalo, PW_RESET-reset nappula ja AC97 on sitten ääni.
    Niin, sitten ei kannata sekottaa usbeja ja firewireä keskenään, kun eikös ne aika samanlaiset ole.

    E: Tuolta löysin kuvaa noista johdoista
     
    Viimeksi muokattu: 29.06.2009
  6. Nikezuz

    Nikezuz Member

    Liittynyt:
    29.04.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä tietääkseni olen laittanut kaikki piuhat oikeille paikoilleen muttei siltikään toiminut. Voisiko mitenkään olla mahdollista että tuo kotelo ois paskana tai jotain semmosta?
     
  7. Kokki99

    Kokki99 Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2008
    Viestejä:
    4,037
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    USB ja Firewire liittimet on molemmat ulkoisesti aivan samannäköisiä. Ja jos niistä piuhoista löytyy HD-Audio niin laita se tuon AC97:n sijaan.
     

Jaa tämä sivu