En saa kytkettyä tuon Codegen M610 kotelon etupaneelin piuhoja tuohon Asuksen M2V-MX SE Emolevyyn, Olisiko kenelläkään kokemusta tai ohjeita miten saisin toimimaan?
Siis olen kokeillut kytkeä noiden asuksen ja codegenin ohjeiden mukaan muttei toimi. Emolevyyn kyllä syttyy valo ihan normaalisti mutta kone itse ei lähde käyntiin.
Ei taida piuhat olla oikeissa paikoissa? Eikös niissä piuhoissa itsessään ole jonkin sortin selvennykset..PWR, HDD, PW_RESET, AC97 jotain tuollaista? Niiden mukaan sitten oikeille paikoille (emon käsikirjan mukaan) - PWR-virtapainike, HDD-kovon merkkivalo, PW_RESET-reset nappula ja AC97 on sitten ääni. Niin, sitten ei kannata sekottaa usbeja ja firewireä keskenään, kun eikös ne aika samanlaiset ole. E: Tuolta löysin kuvaa noista johdoista
Kyllä tietääkseni olen laittanut kaikki piuhat oikeille paikoilleen muttei siltikään toiminut. Voisiko mitenkään olla mahdollista että tuo kotelo ois paskana tai jotain semmosta?
USB ja Firewire liittimet on molemmat ulkoisesti aivan samannäköisiä. Ja jos niistä piuhoista löytyy HD-Audio niin laita se tuon AC97:n sijaan.