1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Antec P182 johdot

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kikuu 15.10.2009.

  1. kikuu

    kikuu Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2008
    Viestejä:
    470
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi!

    Oon monia koneita kasaillut, mutta nyt tuli uuden Antec P182 kotelon kanssa hiukan ongelmia tälläisen kokoonpanon kanssa:

    Kotelo siis Antec P182
    Näyttis HD4850
    PSU: Corsairin 550W EI modulaarinen.


    Eli oon monia päiviä nyt tuskaillut noiden johtojen kanssa, mutta en saa niitä mitenkään kauniisti. Nyt olen jotenkuten ne saanut kunnolla, mutta nyt sen "taka" puolen sivupaneeli ei mene kiinni, johtuen liioista johdoista.

    Eli voisikohan joku heittää tänne muutaman kuvan omasta Antec P182 kopasta, jossa olisi siis ei modulaarinen poweri? Saisin hieman nähdä miten ne johdot laitetaan.

    Eli kuvia molemmista sivuista jne :D
     
  2.  
  3. Kokki99

    Kokki99 Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2008
    Viestejä:
    4,037
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No miulla on sama koppa ja sama poweri, mutta kyl mie saan sen kyljen kiinni menemään. Ei ne siististi ne piuhat kyl oo mut jotenkin.
     
  4. kikuu

    kikuu Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2008
    Viestejä:
    470
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitti vastauksesta. Jos joskus sattuisit avaamaan, sen oikeanpuoleisen paneelin(missä johdot ovat piilossa), niin viitsisitkö räpätä kuvan siitä? Voisin vähän matkia, jos kerran saat oven kiinni :)
     
  5. EeroKakko

    EeroKakko Active member

    Liittynyt:
    14.05.2008
    Viestejä:
    1,272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Vinkkinä sanoisin , että heitä ne kotelon mukana tulleet "nippusiteet" pois, ja kiinnitä piuhat tavallisilla nippusiteillä.

    Ei ehkä paras kuva, mutta luulisi ymmärtävän yskän. Kuvakulmakin huono, remontin takia hieman tilat vähissä. :D
    [​IMG]

    Tässä vielä sisukset, huomaa että alempi optinen asema on mallia IDE :D
    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 17.10.2009
  6. kikuu

    kikuu Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2008
    Viestejä:
    470
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos EeroKakko kuvista! Kuvasi inspiroivat minua paljon :) Empä olekkaa kokeillut käyttää kunnon nippusiteitä vielä. Taidan illalla vielä kokeilla vähän järjestellä johtoja ja laittelen sitten tuloksia vaikka tänne :)
     
  7. kikuu

    kikuu Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2008
    Viestejä:
    470
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viestin edittaus ei näköjään toimi, joten kysyisin, että saatko muuten ihan hyvin tuon oman oikeinpuoleisen ( ensimmäinen kuva) seinän kiinni?
     
  8. EeroKakko

    EeroKakko Active member

    Liittynyt:
    14.05.2008
    Viestejä:
    1,272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Käytät ilmeisesti v4:ää, v3:ssa toimii edit.

    Asiaan:
    Kyllä se kylki ihan mukavasti kiinni menee.
     
    Viimeksi muokattu: 18.10.2009

Jaa tämä sivu