1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

AMD Athlon II X2 220 2.8GHz ?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Pasi_1 05.04.2011.

  1. Pasi_1

    Pasi_1 Member

    Liittynyt:
    15.09.2009
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko kyseinen prosessori tuplaytimellä? Ei ole selvinnyt asia vaikka olen tutkinut nettiä.
    Ja tekeekö kyseisellä prossulla mitään ihan tavallisessa kotikäytössä?
     
  2.  
  3. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    On, X2 nimessä kertoo sen. Jos "tavallinen kotikäyttö" tarkoitaa satunnaista nettisurffausta ja office-käyttöä, niin tekeehän sillä jotain. Uutena en enää hankkisi, kun Phenom II X2 555:n tai Athlon II X4 640:n saa sen verran halvalla.

    E: Tai no jos jotain 300-400€ pakettikoneita katselet, niin siinä hintaluokassa toi on ihan ok.
     
    Viimeksi muokattu: 05.04.2011
  4. BPVest

    BPVest Senior member

    Liittynyt:
    26.03.2010
    Viestejä:
    17,608
    Kiitokset:
    701
    Pisteet:
    173
    Aika halpa ja hidas. Onneks nykysin hitainki 2 ytiminen prossu (kannettavien romuja ei tietty lasketa) on tarpeeks nopee tavalliseen kotikäyttöön. Tarkotan nettisurffausta sun muuta kevyttä.
     
  5. repino

    repino Regular member

    Liittynyt:
    07.03.2011
    Viestejä:
    289
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tässä jotain tietoa.
    AM3 Athlon II X2 ADX220OCK22GM 65W Regor 2800MHz 2000MHz 512KB x2 N/A C3 All, se on kaksiytiminen X2 tarkoittaa sitä. Löydät ison taulukon Asrockin sivulla on linkki siihen.
    http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=N68-GS3 UCC&cat=Specifications
    Itse meinaan juuri ostin tämän emon ja Athlonin II X2 250 AM3 3GHz 2M prossun, eli tuossa mistä kyselit on 2X 2,8Mhz. Testeissä tosin näkyy oikea arvo.
    Riippuu sitten minkalainen emo sulla on. Tuohon emoon minkä ostin voisi laittaa Phenomin 6-ytimisenkin.
    Veikkaan, että riittää kotikäyttöön ellet ole sitten rankempien pelien pelaaja.
    Minulla oli syynä hankintaan se että tämä vanhempi kone on tahtonut jo hyytyä. Meni meinaan sekasin kun käytin Adopen Dreamweaveriä kotisivun teossa ja oli vähän muutakin käytössä. Ja toimis vähän nopeammin kun muuntaa elokuvia toiseen pakkausmuotoon.
    Teen paljon hommia netin kanssa ja luulen, että pullonkaulana on tämän jälkeen vain netin yhteysnopeus.
     

Jaa tämä sivu