1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ZTE Blade & unohtunut kuviolukko

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi BFlorry 05.08.2011.

  1. BFlorry

    BFlorry Member

    Liittynyt:
    23.05.2009
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Asia on näin, että kaverini opasti minua tänään asettamaan patternlockin kännykkääni, jota en ollut juurikaan käyttänyt, koska olen täysi tunari androidin kanssa. Heti jälkeenpäin satuin unohtamaan lukkoni yhdistelmän. Olemme nyt n. 4h yrittäneet etsiä ratkaisua ilman tulosta. Kännykkä on jäänyt lentokonetilaan, joten siihen ei pysty soittamaan, enkä ollut ehtinyt käyttämään google-tunnustani siinä. Täten 5 yrityksen jälkeen kännykkä ei yritä pyytää google-tunnusta, enkä pysty kiertämään lukkoa soittamalla siihen. Flashaaminen vaikuttaisi toimivan vain, jos kännykässä on USB-moodi päällä. Uskoisin kännykkäni olevan G2, koska FTM (field testing mode) lähtee päälle power + miinusvolyymi.

    Jos joku osaisi neuvoa, kuinka hyödynnän FTM:ää tai muuten unlockaamaan kännykkäni patternin. Ostin kännykän käytettynä toiselta kaveriltani, joka tietää vielä vähemmän androideista. Kännykkä oli päivitetty juuri ennen ostoa. Kännykän myyjä on saunalahti splash-ruudusta päätellen. Kiitokset, jos jotain apua löytyy. En haluaisi maksaa kännykästä yhtään enempää.
     
  2.  
  3. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Googlaa:
    zte blade unlock pattern
     
  4. BFlorry

    BFlorry Member

    Liittynyt:
    23.05.2009
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En löytänyt mitään käyttökelpoista. Jos itse löysit keinon, niin voisitko kertoa minulle sen? Olen kyllä googletellut aika paljon.
     
  5. eklu

    eklu Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    538
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    28
    Flashaaminen onnistuu kun otat akun pois ja painat ääntä hiljaisemmalle kun kytket virran jonka se saa usb johdosta.
     
  6. BFlorry

    BFlorry Member

    Liittynyt:
    23.05.2009
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tällöin pääsen FTM (Field Testing Modeen), mutta mistään napista ei tapahdu mitään. Kuinka flashaan kännykän tässä tilassa?
     
  7. Mav85

    Mav85 Member

    Liittynyt:
    31.07.2009
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lataa saunalahden sivulta 2.2 softan päivitys ohjelma... puhelin siihen ftm tilaan ja flash onnistuu sitten siitä windowsin kautta...

    Tuossa on sinne linkki:
    http://www.elisa.fi/elisa/docimages/attachment/tuki/Sales_DL_P729B_Finland_Elisa_V1.00.01.exe

    tämä on todella helppotehdä koska tuo ladattava ohjelma hoitaa koko päivityksen...
    lataat siis tuon ja käynnistät windowsissa... käynnistät puhelimen ftm tilaan usb kaapelilla koneeseen kiinni ja annat ohjelman hoitaa loput... :D
     
    Viimeksi muokattu: 15.09.2011

Jaa tämä sivu