1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ylod korjaus

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi miksu1997 19.09.2011.

  1. miksu1997

    miksu1997 Member

    Liittynyt:
    06.06.2011
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei! olisiko jollain tietoja ylodin korjauksesta? olen kuulut yhdestä, että prossuja kuummenetaan kuuma-ilma puhaltimella ja laitetaan uudet tahnat! Mutta kuulemma se korjaus keino pitää toistaa usein! eli haluisin tietää onko parempia keinoja? Esim korjaus pakettia niin kuin xbox:issa rrod korjaus paketti? kiitos jo etu käteen..
     
  2.  
  3. dutus

    dutus Member

    Liittynyt:
    30.03.2008
    Viestejä:
    90
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Morjes!

    Just oon korjaillu ylodin tolla systeemillä. Se toimi hyvin muute, paitsi, että usb portit ei toimi... En tiedä syytä ja kaikkea on kokeiltu.. Onko kellään mitään vihjeitä?

    Tuohon en osa vastata, että pitäsi monta kertaa korjata. Parilla kamulla on toiminu ihan yhen kerran ku on tehny...
     
  4. miksu1997

    miksu1997 Member

    Liittynyt:
    06.06.2011
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    oiskohan silleensä että kuumentaessa usb lukijan juotokset on irronnut emolevystä! en tiiä kyllä onko näin
     
  5. dutus

    dutus Member

    Liittynyt:
    30.03.2008
    Viestejä:
    90
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voi muuten hyvin olla .. Noh huomenna nähdään kun taas kerran puran koko ****! kuumennan taas kerran.

    Ylod fixiin on hyvät ohjeet youtubessa ja se on helppo tehä. Suosittelen!
     
  6. TommiR

    TommiR Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Youtubeen haku: YLOD oven fix... 6 osaiset hyvät ohjeet, noilla ohjeilla oon korjannut jo 3 YLOD pleikkaria.
     
  7. miksu1997

    miksu1997 Member

    Liittynyt:
    06.06.2011
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo elikkä kuumensin kasasin ps3:ni 40 gb malli ja ei lähe käyntiin! edelleenkin tekee ylodin :(. Oisko kenelläkään tietoa mitä tarroja pitää olla 40 gb:n emolevyssä kiinni kun katoin videon youtubesta että sellaiset pitäisi olla? olen jo aika epätoivoinen tuon suhteen kun olen 4 kertaa toistanu tuon saman toimen piteen!!
     
  8. dutus

    dutus Member

    Liittynyt:
    30.03.2008
    Viestejä:
    90
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mitä tarroja, multa ainaki lähti pari niitä suojii helvettii ja toimi ihan hyvin, eli siis oot kuumentanu ja laittanu sit hopeaa lämpötahnaa, puol millii siihe ja sit kasaat hyvin?


    tos o viel ERITTÄIN HYVÄT VIDEOT joilla korjasin omani:

    1 osa, purkaminen

    osa 2, kuumentaminen ja tahnan laitto, kato ohjeet tarkast

    osa 3, kasaus


    Toivottavsti saat korjattua! ei kannata tota ps3 säilyttää missään helposti pölyyntyvässä paikassa ja kansi kannattaa ottaa irti ylod vikaisissa, koska kuumenee niin paljon!

    ESIMERKKI
     

Jaa tämä sivu