1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yhteystiedot iphone - outlook tai Desire HD

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi rez0h 14.04.2011.

  1. rez0h

    rez0h Member

    Liittynyt:
    24.09.2006
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No moi kaikille,

    Eli olen saanut uuden puhelimen (Desire HD) ja nyt olis tarkoitus siirtää tiedot iPhonesta uuteen Desire HD puhelimeen. Kuinkas tämä onnistuu parhaiten?? Haluaisin myös yhteystiedot Outlookkiin mutta kun ne on Desiressä niin sieltä ne saa kuulemma hienosti sinne.

    Mä olen nyt lukenut noita kaikkia foorumeita, enkä ole saanut yhtään järkevää vastausta, että kuinka tää tapahtuu. Aina on hävinnyt yhteystiedot iPhonesta jne..

    Kiitos etukäteen niille jotka viittivät auttaa..!!!
     
  2.  
  3. Spaddu86

    Spaddu86 Regular member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    173
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itunesilla pystyt ainakin synkkaamaan yhteystiedot ja kalenterin iphonesta outlookiin, eiköhän ne sieltä outlookista saa synkattua sitten desireenkin.
     
  4. rez0h

    rez0h Member

    Liittynyt:
    24.09.2006
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moro, Kiitti vastauksesta mutta pitääkö paikkaansa, että outlook on ns. määräävä tekijä elikkä se ajaa iPhonen yli ja jos sielä on vaan tyhjää niin se tyhjää sitten iPhonenkin tyhjäks? Näin oli kaikissa noissa keskusteluissa mitä mä olen lukenut..
     
  5. Spaddu86

    Spaddu86 Regular member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    173
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt en tähän hätään muista onko siellä joku oma määritys tai kysyykö itunes et korvataanko iphonen kontaktit outlookin tiedoilla. Mutta itse aina synkkaan kontaktit ja kalenterin puhelimesta outlookiin, ihan extra varmuuskopioksi eikä mitään ongelmia ole ollut eli tiedot synkkautunu hyvin outlookiin.

    Tietenkin jos käy kämmi ja katoaa tiedot puhelimesta niin voihan ne palauttaa aina itunesin ottamasta varmuuskopiosta.
     
  6. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Eikös ne saa synkattua suoraan googleenkin itunesilla? Ainakin googlesta iphoneen onnistui yhteystietojen tuominen, niin luulisi toisinkin päin...
     

Jaa tämä sivu