1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

XFPS Rateup Adapter (XCM)

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi stillborn 29.07.2008.

  1. Sir_Eetu

    Sir_Eetu Member

    Liittynyt:
    01.12.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viimeksi muokattu: 02.12.2008
  2.  
  3. eddison84

    eddison84 Regular member

    Liittynyt:
    02.02.2006
    Viestejä:
    707
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    GOOGLE on ystävämme: http://keskustelu.plaza.fi/Muropaketti/bbs/t483772,5350
     
  4. Sir_Eetu

    Sir_Eetu Member

    Liittynyt:
    01.12.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jatketaan keskustelua ja tuodaan mukaan muitakin vempeleitä.

    Eli mitäs mieltä olette SplitFish FragFX ohjaimesta? Kyseisestä vehkeestä on ilmestynyt versio 2, jota nyt ei vielä taida saada kovin helpolla mistään. Eli onko kellään kokemusta versio 1:stä ja olisiko tämä parempi vaihtoehto verrattuna XFPS Rateup adapteriin?

    Valmistajan sivuilta voi laitteen tilata, mutta tällä hetkellä voi ilmoittaa vaan oman sähköpostiosoitteensa sinne ja ottaavat yhteyttä kun tuotetta on saatavilla.

    SplitFish kotisivu
    FragFX v.2
    XFPS Rateup adapter ja FragFX
     
  5. Pwneri

    Pwneri Member

    Liittynyt:
    09.12.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tota tota,
    Frag FX on toimiva laite jotai ei kuitenkaan myydä enää. Sitten kun versio 2 ilmestyy (helmikuu 2009) se on tilattavissa sieltä ulkomailta varmasti. Kuitenkin XFPS on parempi laite tietenkin kun siihen saa näppäimistön ja hiiren kiinni ja Frag FX on hiiri ja vasemmassa kädessä padin puolikas ;)

    Itse sain tilattua onkelmitta tuolta aasiasta ja joku viikko meni ilman mitään tulleja. Itse laitteesta sen verran että siinä ei ihan joka hiiri toimi hyvin. Kuitenkin oikealla hiirellä ja senssi säädöillä hiirestä saa todellakin pc tasoisen. MX 518 ei todellakaan toimi hyvin laitteen kanssa koska onvarmasti liian tarkka hiiri laitteen luottavaksi. Ainakaan se ei toimi hyvin missään CoD tyylisissä FPS peleissä. Kuitenki satun tietämään hiiren jonka saa toimimaan hyvin laitteen kanssa:

    IntelliMouse Explorer 3.0 ja IntelliMouse Explorer 4.0

    Näillä kahdella hiirellä laite toimii todella hyvin eikä tarvitse enää sitä asiaa miettiä. CoD pelissä hyvät säädöt ovat pelistä 8 senssi ja laitteesta "vartti" sekä Y että X akselilla. Peli iloa!
     
  6. 6rooster9

    6rooster9 Member

    Liittynyt:
    03.08.2008
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse käytän kyseistä hiirtä ja mahtavasti toimii(batman edition ;) )... On hyvä et pystyy lennostakin säätämään tarkkuutta.
    Kuulemma parhaiten toimii pallorotat ja optisethiirulaiset.

    Laser ei toiminut itselläni, kun tahtoi olla nykivää touhua. (Mikkisoftan Laser mouse 6000 v1.0)
     
  7. Sir_Eetu

    Sir_Eetu Member

    Liittynyt:
    01.12.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mut sitäpä haluaisinkin tietää, et miten toimiva se vasemmassa kädessä oleva "puolikas" ohjain on käyttää tossa Frag FX laitteessa. Ja toimiiko se hiiri todellakin, kuten sen pitäisi toimia.

    Itellä tulee ton XFPS:n kanssa sellainen kysymys/ongelma, et mulla on konsoli aika kaukana kohdasta, jossa pelaan, eli näppiskän ja hiiren pitäisi olla langattomia. Ja kuinka langattomat vehkeet toimii ton XFPS:n kanssa? Molemmille tarttee oman tukiaseman, mut saako ohjausta toimimaan langattomana kunnolla.
     
  8. Pwneri

    Pwneri Member

    Liittynyt:
    09.12.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli jos et voi mitenkään siirtyä lähemmäs niin osta ihmeessä frag fx v.2 kun ilmestyy kun sitä ykköstä ei saa enää. Sekin todella hyvä laite ja ei toi xfps oo mitenkään hirveesti parempi paitsi ehkä hiukan tarkempi ja saa sen näppiksen kiinni. Eli todella hyvä vehje se frag fx vaikkei ihan xfps tasoa, mutmut...

    @6rooster9: se voi tuntua hyvältä ja toimivalta josain peleis ja varmaan toimiikin, saa toimiin jotenkin siedettävästi codeissa sun muissa, mutta ostappa IntelliMouse Explorer 3.0 vaikka täältä: http://www.multitronic.fi/index.php?setlang=fi

    Kaverilla sekä mx518 että tuo ja toimii kyllä toi 3.0 100x paremmi. Eli kaikki jotka havittelevat xfps niin ostakaa kyseinen hiiri tai sitten jos löytyy 4.0 versio (jota ei enää myydä) niin sekin käy. Ja suosittelen ihan kaikkia jotka ovat tyytyväisiä omaan hiireensä niin silti kokeileen tota.

    PS: se fragin padi puoli on toimiva ja hyvä eli elä siitä huoli ;)
     
  9. 6rooster9

    6rooster9 Member

    Liittynyt:
    03.08.2008
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aikamoinen myyntipuhe... Oletko kenties myyntialalla? ;D

    Pwneri: Oletko itse kokeillut molempia hiiriä (IE3 - 518) ja tehnyt säädöt kunnolla ja kokeillu eripinnoilla(vaikuttaa aika paljon)?
    Nuo "varmaan" ja "kaverilla on"-lauseet luo meikäläiselle lievää skeptisyyttä IE3-hiiren jumalaisesta olemuksesta ja toiminnasta... ;)

    Niin ja en nyt tarkoita tätä millään pahalla, mutta tarvitsee kyllä vähän paremman perustelun, että lähtisin hyvin toimivaa hiirtä vaihtamaan... :D Netti, kun on täynnä kaikenmaailman ylistyksiä.

    Tosin ei tuo IE3 kyllä hinnalla ole pilattu, "jos" toimii kuten ylistit!
     
  10. Pwneri

    Pwneri Member

    Liittynyt:
    09.12.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No tee mitä haluat. Minä olen kokeillut mx:ää monilla pinnoilla ja sensseillä ja kyllä se toimi kohtuu hyvin hyvällä hiiri matolla, mutta liike on ajoittain tökkivää tai "perässä tulevaa".

    PS. en ole myyntialalla :D
     
  11. mulkukka

    mulkukka Regular member

    Liittynyt:
    15.04.2008
    Viestejä:
    108
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tietääkö kukaan xfps jälleenmyyjää suomessa, muuta kuin modpiiri.
    Tilasin laitteen modpiiristä mutta tuote on päässyt loppumaan... ja uutta tulee "joulun jälkee" ties mitä se tarkoittaa...aika kyygelistä
     
  12. Ates

    Ates Member

    Liittynyt:
    04.01.2009
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin kyseisen laitteen pelatakseni COD 5 sillä, ja täytyy sanua että siitä ei tullu hevon********. Jo aluksi homman pilasi se, kun nappeja yritti ohjelmoida näppäimistöön niin siitä ei tullut yhtään mitään, koska XFPS:ssä oli valmiiksi ohjelmoituna nappeja, joita ei saanut korvattua. Käyttöohjeessa luki että kun painaa laitteen P:tä 5 sekunnin ajan, ohjelmavalo vilkahtaa ja kaikki tallennettu tieto häviää, mutta ei sekään nuohin valmiiksi ohjelmoituihin mitään vaikuttanut, niinkuin ei mikään muukaan.

    Esimerkiksi hiireen oli ohjelmoituna valmiiksi vasempaan nappiin R2, josta se heittää pelissä kranaatin, ja oikeaan L2 josta se heittää spesiaali kranaatin. Vaihdon XFPS:n tilan ohjelmointiin, ja ohjelmoin sen siis ampumaan vasemmasta, ja tähtäämään oikeasta, ja sitten käänsin tilan taas pelaamistilaan ja ei, ei ***** se nakkaa edelleen ne kranaatit hiiren vasemmasta ja oikeasta. Sama homma oli kaikkien muittenkin valmiiksi ohjelmoitujen nappien kanssa jos niitä yritti vaihtaa.

    Ja toiseksi, minä en ainakaan saanut hiirtä liikkumaan _lähellekkään_ tietokoneen tasoa vaikka kokeilin säätää sitä kaikin mahdollisin keinoin. Ja hiiri oli Logitech MX518.

    Palautukseen menee tämä laite ellen kerkiä nakkaamaan sitä ensi lasista pihalle. Jos tykkää pelata hiirellä ja näppäimistöllä, niin kannattaa pelata tietokoneella, eikä ruveta pelleilemään tuollaisilla laitteilla niin pysyy hermotkin kohtuu kunnossa.


     
  13. Ates

    Ates Member

    Liittynyt:
    04.01.2009
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eiku oho, sehän kuuluukin jättää tuohon "set" tilaan, eli näppäinten kanssa ei enää mitään ongelmaa.
     
  14. eddison84

    eddison84 Regular member

    Liittynyt:
    02.02.2006
    Viestejä:
    707
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juuri näin, eli nyt on ollut vika käyttäjässä, elä suotta kallista vehjettä lasista nakkaa :) Tuliko ohjekirjanen luettua? Ei sitä hiiren liikettä pysty saamaan PCn tarkkuuteen millään, luulen, että aina se vähän seilaa väkisinkin.
     
    Viimeksi muokattu: 15.01.2009
  15. mulkukka

    mulkukka Regular member

    Liittynyt:
    15.04.2008
    Viestejä:
    108
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo nyt sain iteki vehkeen postissa... Oli mullaki sama ongelma sen set nappulan kaa kunnes äkkäsin sen set nappulan. Hiiri ei tosin oo yhtä tarkka ku tietokoneessa, eli ei reagoi yhtä nopeasti ja leijjuu vähä. Laserit ei toimi adapterin kaa (ainakaa mun) nii jouduin ostaa optisen micsoft 3000 tai jotai
     
  16. mulkukka

    mulkukka Regular member

    Liittynyt:
    15.04.2008
    Viestejä:
    108
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lähettäkää ps network tunnuksia niin voi lisätä kaveriks, ois kiva vaihteeks suolata suomalaisiaki cod5:ssä omani on siis sisafilee
     
  17. Pwneri

    Pwneri Member

    Liittynyt:
    09.12.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei nyt millään pahalla mut toi mx518 on aivan ***** verrattuna intelli mouse 3.0:aan. mx518 seilaa ja liikkuu erittäin ihmeellisesti, sitten se on vielä "magneettimainen". jos oikeesti haluatte saada jotain nautintoo sillä pelaamisesta niin ostakaa toi itellimouse 3.0, vähintään 100x parempi...

    Tuntui mx518 mustakin aluks hyvätä mutta sitten sain vihjettä tosta hiirestä, sitä ennen kuitenkin olin pelannu pädillä. Pad paaljon>mx518 tossa laitteessa. XBOX:lla toi toimii koska siellä on tosta xfps adapterista tehty erikoisversio muttei ps3:lla.
     
    Viimeksi muokattu: 16.01.2009
  18. mulkukka

    mulkukka Regular member

    Liittynyt:
    15.04.2008
    Viestejä:
    108
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep tais mullaki olla tommonen intellimouse 3. Pelaamisee tottuu ihan hyvin vähä aja päästä. Eka mä olin iha tyrmistyny xfps.ästä ja pidin sitä huonona ostona mutta en kyl nyt vaihtais pois
     
  19. Pwneri

    Pwneri Member

    Liittynyt:
    09.12.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Laittakaa privaa, jos kiinnostaa ostaa intellimouse 3.0 ja xfps adapteri multa, tuo hiiri toimii laitteen kanssa parhaiten. Molemmat paraati kunnossa, mutta joudun myymään, koska myin pleikankin. Myös näppäimistö, josta A-nappi on höllässä tulee kaupan päälle.
     
  20. janolli4

    janolli4 Guest

    Hommasin itsekin tuon adapterin, mutta hiirtä en vain saa säädettyä tarpeeksi tarkasti vastaamaan tietokone tasoa. Voiko se tosiaan olla hiiren mallista niin paljon kiinni? Minulla tosin on vanha rullahiiri kiinni tällä hetkellä kiinni siinä.

    Myös langaton näppäimistö ja hiiri systeemi ei toimi. Näppäimistö toimii mutta hiiri ei ollenkaan. Minulla siis on yksi lähetin. Vai pitääkö olla näppäimistölle ja hiirelle kummallekin oma lähetin?

    Oletteko muka saaneet samalle tasolle kuin tietokoneessa toimimaan hiiren?
     
  21. mulkukka

    mulkukka Regular member

    Liittynyt:
    15.04.2008
    Viestejä:
    108
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En oo saanu hiirtä samalle tasolle kun pcssä enkä usko että saakaan. Se osoitin vähän niinkun leijuis. En pelaile enää sillä, luotan enemmän pchen...
    Eli jos joku haluu ostaa mun laitteen niin hinta noin 50e, keskusteltavissa, ilmottakaa osotteeseen juju-tapper@hotmail.com
     

Jaa tämä sivu