1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox One vai PS4

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi Willwe 12.06.2013.

  1. Willwe

    Willwe Member

    Liittynyt:
    07.06.2010
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Rupesin tässä tutkimaan noita Xbox One ja PS4 tietoja joita niistä on julkaistu. Rupesi hieman miemietityttää PS4 muisti joka on ilmeisesti GDDR5 8GB ja mikäli olen oikein ymmärtänyt pelithän tarvii vain 5GB muistia. Ja viellä PS4 sen verran mikäli siihen tulee se AMD Radeon 8000, niin sen hinta voi jopa olla 400-500€ elikkä Sony myy pleikkaa periatteessa tappiolla ja toivoo että sitä ostettaisiin.

    Xbox one se muisti on joka ihan riittävä nykypäivänä eli 8 GB DDR3. Omasta mielestä ne xbox one laitteiston sisältö tulee olemaan ihan sopiva vaikka ne ei olekkaan ihan täysin ps4 luokkaa. Itse odotan innolla xbox onea kodin viihdekeskukseksi.

    Itse pidän siitä netin maksullisuudesta, ainakin vähenee pikku kersat sieltä valittamasta mikkiin koska joku ampui hänet jossakin sotapelissä.

    Ps: tuossa viellä siitä muisti hommasta jotain juttua http://muropaketti.com/amdn-kaveri-tukee-gddr5-muisteja
     
    Viimeksi muokattu: 12.06.2013
  2.  
  3. jakkeman

    jakkeman Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2006
    Viestejä:
    354
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllähän toi xboxi toimis viihdekeskuksena, mutta oma mielipiteeni kallistuu tuohon pleikkariin. Ja onhan tuo hyvä et PSN muuttuu maksulliseks, jotta saa sitte xboxille kilpailijaa peliajan suhteen ja tosiaan vähenee nuoret pelaajat :) mutta itse en oikeen pitänyt tuosta netin "pakollisuudesta", itse kun karkaan boxia pelaamaan jos vaikka netissä on jotain häikkää (joka on harvinaista) tuleehan tuolla boksilla pelattua muutenkin. Ja eikä tuo live ajan pakollisuus nytten iso ongelma ole, tuleehan sitä ostettua vaikka ei loppupeleissä sitä edes käytä :D

    ja tuossa juuri AD julkaisi uutisen ps4 pelitarjonnasta, mitkä on jo julkaistu. Itse löysin pelejä, jotka on jo pc:llä free 2 playnä (planetside 2, blacklight retribution ja dc universe online) näitä on tahkottu koneella joten olisi aika mukava nähdä millasta mättöä on kyseessä konsoleilla.

    loppuenlopuksi kyseessä on ihan oma makuasia, kyllä varmaan itse molemmat konsolit ostan koska molemmilla on uniikki tarjonta joita haluan pelata :)


    E: netin pakollisuus poistui, ja voi myöskin vapaasti lainailla ja ostaa käytettyjä pelejä kuten nyttekin.
     
    Viimeksi muokattu: 20.06.2013

Jaa tämä sivu