1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Word ei aukea

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Bixxel 12.12.2009.

  1. Bixxel

    Bixxel Member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen käyttänyt "siivousohjelmaa" nimeltä Register Winner, käyttikseni on XP ja softana on Microsoft Office 2000. Nyt siivouksen jälkeen on Word lakannut aukeamasta loppuun asti, tulee vain kehykset ilman valikkoja ja plankko valkoinen keskusta. Myöskään Word tiedostot eivät aukea, vain kehykseen asti. Excel ja muut Officen työkalut toimivat normaalisti. Mikä vikana, mitä voi tehdä? Kiitos avusta etukäteen.
     
  2.  
  3. Betrayed

    Betrayed Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    12.10.2004
    Viestejä:
    1,585
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Asenna Office uusiks.
     
  4. Bixxel

    Bixxel Member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen asentanut Officen 2 kertaa uusiksi, käyttnyt winword.exe /a käynnistystä, etsinyt normal.dot tiedostoa, jota ei löydy mistään ja passivoinut rekisteristä data-kansion. Edelleenkään Word ei toimi....!
     
  5. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Palauta järjestelmä tilaan ennen tuota Register Winnerillä sekoilua (ja jätä jatkossa koko rekisterin "siivous" pois, turhaa hommaan pl. haitakkeiden siivous).
     
  6. Bixxel

    Bixxel Member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Lämmin kiitos :) ! Nyt kaikki toimaa. Selkis kuitenkin Asetuspiste-listaa selatessani, että ongelma ei tullutkaan rekisterisiivouksen kohdalta, vaan tilanteesta, jossa olin manuaalisesti poistanut "turhana" ison Adobe Readeriin liittyvän japanin kielen tukipaketin, koko oli muistaakseni jotain 155mt. Tuon poiston jälkeen tosiaan Word lakkasi toimaamasta. Kiitos !
     

Jaa tämä sivu