1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Wlan - Streamaus tökkii.

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi ProfaneX 05.07.2015.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. ProfaneX

    ProfaneX Regular member

    Liittynyt:
    15.12.2009
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    28
    Helou, tässäpäs olisi kinkkinen ongelma viisaammille purtavaksi.

    Elikkäs, taloudessamme on Dna welho kaapeli laajakaista 100/10 ja sen mukana toimitettavat vempeleet, tarkempia malleja saa jos tarve vaatii.

    Wlan purkkiin / reitittimeen on kytketty 2 tietokonetta, ps4 sekä kaapeliboksi [mikä nyt olikaan nimeltään, kaapelidigiboksi ??]

    Eli ongelmat ovat seuraavat :

    Minun tietokone: Ei ongelmia minkään suhteen. Netflix toimii 100%
    Minun puhelin (note 4): Plex streamaus tökkää aina , laski kuvanlaadun kuinka matalalle tahansa (voi olla androidin puolella ongelmia, ei ykkös juttu). Netflix pyörii moitteetta. Dna 3G yhteys + wlan.
    Puolison tietokone: Netflix toimii vaihtelevasti, joskus ei ollenkaan. Sarjat eivät lähde pyörimään tai niitä pitää antaa ladata kauan.
    Puolison puhelin (Z3): Samat ongelmat kuin hänen tietokoneellansa. Sonera 4G + wlan.
    Ps4: Netflix toimii 100%

    Speedtest tulokset: http://gyazo.com/6b0c445578519f1d41d35dfcf4367cff
    (vasemmalla puolella on tulos otettu minun tietokoneelta, oikealla puolison tietokoneelta).

    Ainoa oleellinen ero meidän koneiden välillä on että minun koneeltani menee n. 1 metrinen piuha reitittimeen kun taas puolisoni koneelta menee 10~ metrin piuha koska tietokone sijaitsee asunnon toisessa päässä.

    tl;dr

    Puolison tietokoneella tai kännykällä netflix streamaus tökkii. Minun laitteilla taas ei. Ehdotuksia ?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu