1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Wlan reititin ongelma

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi nim789 04.09.2015.

  1. nim789

    nim789 Newbie

    Liittynyt:
    04.09.2015
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Käytössä on Thomson Gateway 789vn wlan reititin. Huoneistossa on 100/100mb Soneran nettiyhteys ja useita ethernet paikkoja mutta nettiyhteyden saa näistä vain yhteen. Reitittimestä minulla on piuha kiinni pöytäkoneessa ja tämä on ainoa langallinen yhteys huoneistossa. Muut laitteet toimivat langattomasti reittimen kautta.

    Langallinen ja langaton yhteys toimivat yhtä aikaa moitteettomasti aina PAITSI seuraavassa tilanteessa: Kun pelaan pöytäkoneella tiettyjä online-pelejä (esim. wow), samalla lakkaa langattoman yhteyden toimivuus. Muut laitteet huoneistossa eivät siis voi käyttää WLAN yhteyttä samaan aikaan. Mikä ratkaisuksi?

    Olen käsi näitten hommien kanssa, joten kiitos jo etukäteen vastauksista.
     
  2.  
  3. 205

    205 Regular member

    Liittynyt:
    17.03.2011
    Viestejä:
    296
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    28
    Kuinka vaha laite Kaikki portiT pitää toimia. WLAN/ETHERNET
    Pyydä omilta sivuilta ko- laiteen firmware ei tartte soittaa erikseen kuhan jätät
    laiteeseen sähköt päälle. VOIT itse resetoida laitteen painamalla resetointi nappia
    niin kaun että ylin valo muuttuu oranssiksi Tästä johtuen joudut kyllä laittemaan ko-
    vekeeseen UUDEKSI SALAUKSEN tunnarin . Tai muuta WLAN kanav toiseksi esim:6
    Jos nämä ei toimi Palauta.
     
    Viimeksi muokattu: 04.09.2015

Jaa tämä sivu