1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

windows live messenger 2009

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Jorkki007 15.09.2009.

  1. Jorkki007

    Jorkki007 Member

    Liittynyt:
    01.02.2007
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    elikkäs asensin windows live messenger versio 2009 ja nyt ilmeni sellainen ongelma, että minulta katosi siinä samalla yhteystietoluettelosta kaikki yhteystiedot. entisellä koneella ilmeni sama ongelma, kun olin käyttänyt messengeriä muutaman päivän. kaikki asetukset pitäisi olla oikein ( kaverikin kävi tarkastamassa asetukset ja yritti kojata ongelmaa )mutta mikään ei tunnu auttavan? onko jollain muulla ollut samoja ongelmia ja kuinka saisin kaikki yhteystiedot takaisin? Vaikka yritin palauttaa yhteystiedot valikon kautta ( tuo yhteystiedot) ne eivät siltikään palannut.

    messengerin uudelleen asentaminen tai korjausasennuskaan ei auta tässä ongelmassa.
     
  2.  
  3. Ernoo

    Ernoo Member

    Liittynyt:
    19.01.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eipä toimi Windows Live Messenger täälläkään. Itse asiassa Windows Messengerikään ei pelitä. Työpöydän palkissa oikeella alhaalla on toi messengerin sininen hahmo mutta kun sitä painaa ni eipä tapahdu mitään. Sit jos lopettaa prosessin wlcomm.exe ni se mesen Kirjaudu sisään -ikkuna aukeaa, mutta tulee virheilmoitus WLM ei vastaa...
     
  4. Ernoo

    Ernoo Member

    Liittynyt:
    19.01.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Korjaan, lopuksi tulee "Windows Live Communications Platform on havainnut virheen, ja tuote on suljettava..." -ilmoitus... :S
     
  5. jalkabike

    jalkabike Member

    Liittynyt:
    21.09.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep. Mulle tuli tän 2009-version myötä ihan sama ongelma. Asensin sen jo joku vajaa vuosi sitten, jollon toi yhteystietolistan puuttuminen oli ongelmana myös. Downgradetin sitten sillon ja kerran kokeiltuani uudelleen takasin 8.5-versioon, mutta enää se ei ilmeisesti oo mahdollista. Plus-laajennuksen poistokaan ei auttanu. Noh.. saahan tolla ny sentään kirjotettua kaverille, kun hakee sieltä Toiminnot-Lähetä pikaviesti niitä yhteystietoja. Vähän hankalaa, mutta minkäs teet..
     

Jaa tämä sivu