1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows ei tunnista nettijohtoa?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Bigpoop 02.09.2015.

  1. Bigpoop

    Bigpoop Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2013
    Viestejä:
    386
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Juuh elikkäs yhtäkkiä lopetti ton johdon tunnistamisen, vahingossa laitoin puhelimesta hotspotin päälle ja kone rupes käyttämään sitä puhelimen jakamaa nettiä, nyt ei sit toi kaapeli toimi vaan se näyttää punasta ruksia tuolla oikeessa alareunassa junou. :D Mikä on koneella hätänä? Mitenkä kesyttelen?
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Palaako se verkkokortin ledi kun kaapelin laittaa kiinni?
     
  4. micro2013

    micro2013 Active member

    Liittynyt:
    03.09.2012
    Viestejä:
    1,248
    Kiitokset:
    26
    Pisteet:
    58
    sulla lienee langaton yhteys päällä koneessasi,sen blokkaat niin pitäis alkaa johdolla taas toimia.
     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,078
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Minulla on kaikissa koneissa, Win XP ja Win 7, ollut aina niin, että kone käyttää ensisijaisesti langallista yhteyttä ja vain silloin, kun sitä ei ole saatavissa, käytetään WLANia ja viimeisenä nettitikkua. Olen luullut, että tuollainen priorisointi on Windowsissa itsessään, mutta voihan olla, että sen voi jollakin asetuksella muuttaa. Mutta, kuten sanottu, minun koneissani verkkokaapelin yhdistäminen katkaisee aina langattoman yhteyden ja ottaa langallisen käyttöön ilman muuta.
     

Jaa tämä sivu