1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows 8.1->Windows 10, kone jumissa.

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Apexi_90 08.06.2016.

  1. Apexi_90

    Apexi_90 Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    20.5 kone latasi automaattisesti yön aikana windows 10 päivityksen jonka olin kyseiseen päivään asti hylännyt. Päätin kokeilla ja totesin toimivan ihan hyvin kunnes pari päivää sitten kone meni täytin jumiin ja on sitä edelleen.
    Noin 2vk kone toimi hyvin kunnes yhtäkkiä jumittui täysin eikä ollut muuta ratkaisua kuin vetää virtajohto irti.

    Paino mitä vain kuvaketta, kansiota tms aina latauspallo pyörii ja saattaa ottaa minuutin pari ennenkuin mitään tapahtuu, noin joka toinen kerta kuvakkeet ei ilmesty työpöydälle ollenkaan, laitehallintaan kun menee tulee aina teksti "ei vastaa", palautus osiosta ei löydy palautuskohtaa jolla voisin palata aikaan ennen päivitystä, välillä kellonaika ei näy ollenkaan oikeassa alakulmassa jne jne. Suoraan sanottun V*****AA, että en hoksannut blokta tuota päivitystä, vaikka nyt siihen kyllä löytyy ohjeet netistä.

    Auttaako tässä muu kuin kiikuttaa kone huoltoon?

    Kone:
    G.Skill Ripjaws Gaming - DDR3 2133 MHz - 2 x 4GB
    ASUS DRW-24F1ST 24X DVDRW BLACK SATA
    KINGSTON SSDNow 120GB V300 SATA3 6,4cm
    ZALMAN Z9 PLUS 4x120MM FAN CONTROL ATX
    WD CAVIAR BLUE 1TB SATA3 7200RPM 6Gb/s 64MB
    AMD A8-6600K 3.8GHZ HD8570D BLACK ED. FM2 BOX
    GA-F2A88XM-HD3 FM2+ A88X MATX
    Scythe Mugen 4 LGA775/115x/1366/2011, AM2+/AM3+/FM1/FM2
    Microsoft Windows 8.1 64bit DVD OEM (FI)
    Super Flower - 500W - 80+ GOLD - Non-modular
     
  2.  
  3. Apexi_90

    Apexi_90 Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Alkoi homma tympiä sen verran, että soitin microsoftin asiakaspalveluun ja kerroin ongelman jolloinka lähettivät seuraavat ohjeet ongelman korjaamiseen:



    Hei ''''''''',


    Tee alla olevien ohjeiden mukaan korjataksesi Windowsin käynnistysmenu ongelman.
    1. Avaa komentokehote järjestelmänvalvojana (näppäimistön Windows Logo + x). Valitse Komentokehote (Järjestelmänvalvojana).
    2. Kirjoita (tai kopioi ja liitä) seuraava komento avautuvaan komentokehote-ikkunaan: dism /online /cleanup-image /restorehealth (ja paina Enter). Dism voi olla pitkään "jumissa" 20% kohdalla, mutta jatkaa kyllä siitä eteenpäin.
    3. Kun edellinen komento on suoritettu, kirjoita (tai kopioi ja liitä) komentokehote-ikkunaan seuraava komento: sfc /scannow (ja paina Enter).
    4. Jos edelliset komennot eivät korjaa ongelmaa, anna seuraavat komennot.
    5. Kirjoita (tai kopioi ja liitä) seuraava komento: powershell (ja paina Enter).

    6. Kun edellinen komento on ajettu, kirjoita (tai kopioi ja liitä) seuraava komento: Get-AppXPackage -AllUsers |Where-Object {$_.InstallLocation -like "*SystemApps*"} | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"} (ja paina Enter).
    7. Kokeile, korjaantuiko ongelma.
    8. Ellei korjaantunut, luo uusi käyttäjä järjestelmänvalvojan oikeuksin (kopioi nykyisen käyttäjän kansiot tämän uuden käyttäjän kansioon). Kirjaudu koneelle uudella käyttäjällä ja kokeile auttoiko se.
    9. Ellei yllä olevasta ollut apua, tee korjaava asennus jossa tiedostot säilytetään.



    JP

    Answer Desk Team



    Jos tarvitset lisäapua, ota uudelleen yhteyttä Answer Desk -palveluun. Palvelupyyntösi tunnus on ''''''''''''''''''''''''', mikäli tarvitset sitä.


    Lue Microsoft Answer Desk -palvelun käyttösopimus.





    Suoritin kaikki kohdat 1-7, mutta kohta 8, eli uuden käyttäjän luominen ei onnistu vaan kone menee jumiin joka kerta sitä yrittäessä. Tunteja tänään kuluttanut tämän hienon käyttiksen parissa, mutta eipä tue kuntoon. Kiitollisena kuuntelen, jos jollain ehdotuksia ennekuin koneen joutuu viemään kalliiseen huoltoon.
     
  4. *Trinity*

    *Trinity* Active member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    2,380
    Kiitokset:
    464
    Pisteet:
    93
    Ihan aluksi kannattaa testata että jumitus ei johdu viallisesta HDD/SSD levystä crystaldiskinfolla.
    http://crystalmark.info/download/index-e.html

    Kerro jos levyn kunto on jotain muuta kuin hyvä.
    Jos on muuta kuin hyvä, ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin varmistaa että tärkeät tiedostot ovat tallessa. (tiedostot kannattaa joka tapauksessa ottaa talteen koska voit joutua asentamaan windowsin uudestaan)

    Sitten jos levy on kunnossa niin.
    Helpoin tapa olisi varmaankin tehdä tuo uusi asennus, vanhat tiedostot säilyttäen.

    Mutta jos haluat koittaa korjata vielä, niin kokeile seuraavaa komentoa.
    sfc /scannow

    Toi ei todennäköisesti auta, mutta ei vie kovin kauaa kokeilla.
    Sitten voit kokeilla seuraavaa ohjelmaa.


    http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
    Tweaking.com repair free/pro
    Lataa ja asenna tai pura jos latasit portableversion.
    Aukaise ohjelma, valitse repairs välilehti - Open repairs -Start Repairs
    Ohjelma saattaa rullata tunninkin.

    Kuva ohjelmasta.
    Nimetön.
     
    Viimeksi muokattu: 21.04.2017
  5. Apexi_90

    Apexi_90 Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos vastauksesta. Meni kone niin jumiin, eeti auennut koko windows. Uudelleen asennus windows 8.1 ja kuvat yms säilyi.

    Onko jotain hellpoa kikkaa millä välttyä tuolta win10 jatkossa?
     
  6. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,278
    Kiitokset:
    637
    Pisteet:
    193
  7. Apexi_90

    Apexi_90 Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    :)Kiitos.
     
  8. Apexi_90

    Apexi_90 Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nostetaas tämä ketju ylös, kun taas on ongelmia windows 10kanssa. Eipä ole muuta valittamista, mutta reilu puoli vuotta tuosta edellisestä uudelleen asennuksesta.
    Eli eilen kone alkoi tökkimään ihan perus nettikäytössä, selain jumi ja sain ilmoituksia jostain I/O virheestä ja komentosarja ei vastaa kutsuihin ilmoituksia. Nyt kone on aika jumissa ja käynnistäessa työpöydälle jää vain kursori pyörimään lataamisen merkiksi. Käytin virrat pois nyt käynnistyi, mutta mitn ei uskalla tehdä ennenkuin saan vinkkejä mitä tehdä, kun tuolla vielä sentään jotain pystyy tekemään.
    Niin tuo I/O virhe siis on 0x8007045D pyyntö epäonnistui I/O-laitevirheen vuoksi.
     
    Viimeksi muokattu: 23.01.2017
  9. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    5,734
    Kiitokset:
    453
    Pisteet:
    143
    Tarkistitko kiintolevyn tuolla CrystalDiskInfo-sovelluksella, kuten Trinity tuolla aiemmin ehdotti? Tuo I/O-virhekin voi viitata kiintolevyn vikaan.
     
  10. Apexi_90

    Apexi_90 Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lopulta kone meni tyäysin jumiin eikä enää onnistunut mitään ladata. Windows uudelleen asennettu ja ajoin tuon crystaldiskinfon joka näytti 100% hyvä. Tuntuu olevan tämän winukan kanssa, että min kerran vuodessa saa uusiksi asentaa. Toki vikaa on käyttäjässäkin :D
     
  11. *Trinity*

    *Trinity* Active member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    2,380
    Kiitokset:
    464
    Pisteet:
    93
    Hyvä että sait toimiaan. Noin yleensä kannattaa kuitenkin yrittää ratkoa ongelmat sen sijaan että asentaa windowsin uudestaan, se vie aluksi kyllä enemmän aikaa ja vaaivaa täytyy hiukan nähdä, mutta pian sitä huomma että minkä ihmeen takia sitä windowsia aiemmin on tullut niin paljon uudelleen asenneltua. Tok joskus saattaa tulla onglemia joiden takia windows on pakko asentaa uudestaan.
     
  12. Apexi_90

    Apexi_90 Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    3kk ehti kulua ja taas windows(?) temppuilee. Käynnistys hidas ja työpöytä kun aukeaa 75% todennäköisyydellä hiiren kursori vain pyörii latauksen merkiksi eikä mitään voi painaa ja alapalkki muuttuu tummaksi. Ei auta, kun kylmästi virrat pois ja kokeilla uudelleen, jos aukeaisi.
    Nyt sain taas toimimaan kolmannella käynnistyskerralla. Crystal disk näyttää hyvä kunto 100%, mutta tweaking windows korjausta en ole saanut menemään läpi vaan kone jumittuu tuohon käynnistyksen kaltaiseen tilanteeseen. 5 kertaa olen yrittänyt.
     
  13. *Trinity*

    *Trinity* Active member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    2,380
    Kiitokset:
    464
    Pisteet:
    93
    Lataa minitoolbox työpöydälle alta.
    https://www.bleepingcomputer.com/download/minitoolbox/

    Aukaise minitoolbox ja pistä valinta rutuihin.
    List last 10 event viewer errors
    List devices - Only problems
    List minidump files
    Klikkaa GO, loki aukeaa kun tarkistus on valmis, liitä se tänne.
     
  14. Apexi_90

    Apexi_90 Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sain kuin sainkin eilen menemään läpi tuon tweaking ohjelman ja kone on kyllä sen jälkeen käynnistynyt suht nopeasti kaatumatta kertaakaan, mutta edelleen välillä jää hetkittäin pyörimään latausmerkki hiiren kursorille ja nykii.

    Tässä nyt tuon jälkimmäisen ohjelman logi:

    MiniToolBox by Farbar Version: 17-06-2016
    Ran by antti (administrator) on 21-04-2017 at 20:30:22
    Running from "C:\Users\antti\Downloads"
    Microsoft Windows 8.1 (X64)
    Model: To be filled by O.E.M. Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd.
    Boot Mode: Normal
    ***************************************************************************

    ========================= Event log errors: ===============================

    Application errors:
    ==================
    Error: (04/21/2017 08:29:59 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (User: )
    Description: Ohjelmistojen suojauspalvelun uudelleenkäynnistämisen määrittäminen aikaan 2117-03-28T17:29:59Z epäonnistui. Virhekoodi: 0x80041321.

    Error: (04/21/2017 08:29:29 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (User: )
    Description: Ohjelmistojen suojauspalvelun uudelleenkäynnistämisen määrittäminen aikaan 2117-03-28T17:29:29Z epäonnistui. Virhekoodi: 0x80041321.

    Error: (04/21/2017 08:28:59 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (User: )
    Description: Ohjelmistojen suojauspalvelun uudelleenkäynnistämisen määrittäminen aikaan 2117-03-28T17:28:53Z epäonnistui. Virhekoodi: 0x80041321.

    Error: (04/21/2017 08:28:23 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (User: )
    Description: Ohjelmistojen suojauspalvelun uudelleenkäynnistämisen määrittäminen aikaan 2117-03-28T17:28:23Z epäonnistui. Virhekoodi: 0x80041321.

    Error: (04/21/2017 08:27:53 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (User: )
    Description: Ohjelmistojen suojauspalvelun uudelleenkäynnistämisen määrittäminen aikaan 2117-03-28T17:27:53Z epäonnistui. Virhekoodi: 0x80041321.

    Error: (04/21/2017 08:27:23 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (User: )
    Description: Ohjelmistojen suojauspalvelun uudelleenkäynnistämisen määrittäminen aikaan 2117-03-28T17:27:23Z epäonnistui. Virhekoodi: 0x80041321.

    Error: (04/21/2017 08:26:53 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (User: )
    Description: Ohjelmistojen suojauspalvelun uudelleenkäynnistämisen määrittäminen aikaan 2117-03-28T17:26:53Z epäonnistui. Virhekoodi: 0x80041321.

    Error: (04/21/2017 08:26:23 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (User: )
    Description: Ohjelmistojen suojauspalvelun uudelleenkäynnistämisen määrittäminen aikaan 2117-03-28T17:26:23Z epäonnistui. Virhekoodi: 0x80041321.

    Error: (04/21/2017 08:25:53 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (User: )
    Description: Ohjelmistojen suojauspalvelun uudelleenkäynnistämisen määrittäminen aikaan 2117-03-28T17:25:53Z epäonnistui. Virhekoodi: 0x80041321.

    Error: (04/21/2017 08:25:23 PM) (Source: Software Protection Platform Service) (User: )
    Description: Ohjelmistojen suojauspalvelun uudelleenkäynnistämisen määrittäminen aikaan 2117-03-28T17:25:23Z epäonnistui. Virhekoodi: 0x80041321.


    System errors:
    =============
    Error: (04/21/2017 12:01:04 AM) (Source: NETLOGON) (User: )
    Description: Tämä tietokone on määritetty työryhmän jäseneksi, ei
    toimialueen jäseneksi. Verkkokirjauspalvelu ei tarvitse tätä
    määritystä.

    Error: (04/21/2017 12:00:55 AM) (Source: Ntfs) (User: )
    Description: Aseman C: oletusarvoinen tapahtumien resurssinhallinta kohtasi virheen, joka esti uudelleenyritykset. Tämän vuoksi resurssinhallintaa ei voitu käynnistää. Tiedoissa on virhekoodi.

    Error: (04/20/2017 10:24:56 PM) (Source: NETLOGON) (User: )
    Description: Tämä tietokone on määritetty työryhmän jäseneksi, ei
    toimialueen jäseneksi. Verkkokirjauspalvelu ei tarvitse tätä
    määritystä.

    Error: (04/20/2017 10:24:41 PM) (Source: Ntfs) (User: )
    Description: Aseman C: oletusarvoinen tapahtumien resurssinhallinta kohtasi virheen, joka esti uudelleenyritykset. Tämän vuoksi resurssinhallintaa ei voitu käynnistää. Tiedoissa on virhekoodi.

    Error: (04/20/2017 10:24:47 PM) (Source: EventLog) (User: )
    Description: Edellinen järjestelmän sammutus (22:14:56, ‎20.‎4.‎2017) oli odottamaton.

    Error: (04/20/2017 10:15:02 PM) (Source: NETLOGON) (User: )
    Description: Tämä tietokone on määritetty työryhmän jäseneksi, ei
    toimialueen jäseneksi. Verkkokirjauspalvelu ei tarvitse tätä
    määritystä.

    Error: (04/20/2017 10:14:37 PM) (Source: Ntfs) (User: )
    Description: Aseman C: oletusarvoinen tapahtumien resurssinhallinta kohtasi virheen, joka esti uudelleenyritykset. Tämän vuoksi resurssinhallintaa ei voitu käynnistää. Tiedoissa on virhekoodi.

    Error: (04/20/2017 10:14:56 PM) (Source: EventLog) (User: )
    Description: Edellinen järjestelmän sammutus (22:01:40, ‎20.‎4.‎2017) oli odottamaton.

    Error: (04/20/2017 09:03:47 PM) (Source: volsnap) (User: )
    Description: Aseman C: tilannevedokset keskeytettiin aseman C: I/O-virheen vuoksi.

    Error: (04/20/2017 04:01:47 PM) (Source: NETLOGON) (User: )
    Description: Tämä tietokone on määritetty työryhmän jäseneksi, ei
    toimialueen jäseneksi. Verkkokirjauspalvelu ei tarvitse tätä
    määritystä.


    Microsoft Office Sessions:
    =========================
    Error: (04/21/2017 08:30:29 PM) (Source: Software Protection Platform Service)(User: )
    Description: 0x800413212117-03-28T17:30:29Z

    Error: (04/21/2017 08:29:59 PM) (Source: Software Protection Platform Service)(User: )
    Description: 0x800413212117-03-28T17:29:59Z

    Error: (04/21/2017 08:29:29 PM) (Source: Software Protection Platform Service)(User: )
    Description: 0x800413212117-03-28T17:29:29Z

    Error: (04/21/2017 08:28:59 PM) (Source: Software Protection Platform Service)(User: )
    Description: 0x800413212117-03-28T17:28:53Z

    Error: (04/21/2017 08:28:23 PM) (Source: Software Protection Platform Service)(User: )
    Description: 0x800413212117-03-28T17:28:23Z

    Error: (04/21/2017 08:27:53 PM) (Source: Software Protection Platform Service)(User: )
    Description: 0x800413212117-03-28T17:27:53Z

    Error: (04/21/2017 08:27:23 PM) (Source: Software Protection Platform Service)(User: )
    Description: 0x800413212117-03-28T17:27:23Z

    Error: (04/21/2017 08:26:53 PM) (Source: Software Protection Platform Service)(User: )
    Description: 0x800413212117-03-28T17:26:53Z

    Error: (04/21/2017 08:26:23 PM) (Source: Software Protection Platform Service)(User: )
    Description: 0x800413212117-03-28T17:26:23Z

    Error: (04/21/2017 08:25:53 PM) (Source: Software Protection Platform Service)(User: )
    Description: 0x800413212117-03-28T17:25:53Z


    ========================= Devices: ================================

    Name: High Definition Audio -laite
    Description: High Definition Audio -laite
    Class Guid: {4d36e96c-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
    Manufacturer: Microsoft
    Service: HdAudAddService
    Device ID: HDAUDIO\FUNC_01&VEN_10EC&DEV_0887&SUBSYS_1458A002&REV_1003\4&335455DA&0&0001
    Problem: : This device is disabled. (Code 22)
    Resolution: In Device Manager, click "Action", and then click "Enable Device". This starts the Enable Device wizard. Follow the instructions.

    ========================= Minidump Files ==================================

    No minidump file found


    **** End of log ****
     
  15. *Trinity*

    *Trinity* Active member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    2,380
    Kiitokset:
    464
    Pisteet:
    93
    Koita vielä kertaalleen sitä crystaldiskinfoa, ota siitä kuva tai kuvankaappaus ja pistä tänne.
    Nykyään ei ole väliä lataatko portable tai exe version, kumpikaan ei sisällä ylimääräistä.

    Muoks: Onhan C -asemalla tyhjää tilaa tapreeksi?
     
  16. Apexi_90

    Apexi_90 Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    C asema: 82,8 Gt vapaana/ 111 Gt
     

    Liitetyt tiedostot:

    • 1.
      1.png
      Tiedostokoko:
      914.1 KB
    • 2.
      2.png
      Tiedostokoko:
      798.6 KB
  17. *Trinity*

    *Trinity* Active member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    2,380
    Kiitokset:
    464
    Pisteet:
    93
    Hmm. Levyä kyllä veikkaan vieläkin, voisi olla myös hyvä kokeilla vaihtaa levyn paikkaa emolla.

    Aja myös alla oleva komento.
    Jos muistan oikein niin 8.1 sai komentokehotteen auki klikkaamalla hiiren oikealla windows kuvaketta ja valitsemalla Komentokehote (järjestelmänvalvoja)
    Jos ei saanut, niin kirjoitat vain hakun komentokehote (tai cmd) ja aukaiset kuvakkeen hiiren oikealla ja valitset, suorita järjestelmänvalvojana.

    Kopio komentokehotteeseen seuraava komento.
    chkdsk C: /F
    Paine Enter ja ajoita tarkistus seuraavan käynnistyksen yhteyteen valitsemalla joko Y tai K
    Käynnistä kone uudelleen.
    Kun tarkistus on valmis ja olet takaisin työpöydällä. Klikkaa taas hiiren oikealla windows kuvaketta ja valitse tapahtumienvalvonta.

    Tapahtumienvalvonta saattaa ladata hetken aikaa. Sen jälkeen valitse Windows lokit - Application ja etsi listan kohdasta lähde, tapahtuma nimeltä "Wininit" ja ota kuvankaappaus tai kopioi tiedot tänne. Alla vielä kuva selvennykseksi.

    levy.
     
    Viimeksi muokattu: 21.04.2017
  18. Apexi_90

    Apexi_90 Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lokinimi: Application
    Lähde: Microsoft-Windows-Wininit
    Päivä: 21.4.2017 23:32:17
    Tapahtumatunnus:1001
    Tehtäväluokka: Ei mitään
    Taso: Tietoja
    Avainsanat: Perinteinen
    Käyttäjä: -
    Tietokone: Antin-PC
    Kuvaus:


    Checking file system on C:
    The type of the file system is NTFS.


    A disk check has been scheduled.
    Windows will now check the disk.

    Stage 1: Examining basic file system structure ...
    258816 file records processed.

    File verification completed.
    8096 large file records processed.

    0 bad file records processed.


    Stage 2: Examining file name linkage ...
    324898 index entries processed.

    Index verification completed.
    0 unindexed files scanned.

    0 unindexed files recovered.


    Stage 3: Examining security descriptors ...
    Cleaning up 5 unused index entries from index $SII of file 0x9.
    Cleaning up 5 unused index entries from index $SDH of file 0x9.
    Cleaning up 5 unused security descriptors.
    Security descriptor verification completed.
    33042 data files processed.

    CHKDSK is verifying Usn Journal...
    36882664 USN bytes processed.

    Usn Journal verification completed.

    Windows has scanned the file system and found no problems.
    No further action is required.

    116678655 KB total disk space.
    28941096 KB in 127798 files.
    99484 KB in 33043 indexes.
    0 KB in bad sectors.
    367923 KB in use by the system.
    65536 KB occupied by the log file.
    87270152 KB available on disk.

    4096 bytes in each allocation unit.
    29169663 total allocation units on disk.
    21817538 allocation units available on disk.

    Internal Info:
    00 f3 03 00 42 74 02 00 16 fb 04 00 00 00 00 00 ....Bt..........
    6a 00 00 00 e8 03 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 j...............

    Windows has finished checking your disk.
    Please wait while your computer restarts.

    Tapahtuman Xml:
    <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
    <System>
    <Provider Name="Microsoft-Windows-Wininit" Guid="{206f6dea-d3c5-4d10-bc72-989f03c8b84b}" EventSourceName="Wininit" />
    <EventID Qualifiers="16384">1001</EventID>
    <Version>0</Version>
    <Level>4</Level>
    <Task>0</Task>
    <Opcode>0</Opcode>
    <Keywords>0x80000000000000</Keywords>
    <TimeCreated SystemTime="2017-04-21T20:32:17.000000000Z" />
    <EventRecordID>16017</EventRecordID>
    <Correlation />
    <Execution ProcessID="0" ThreadID="0" />
    <Channel>Application</Channel>
    <Computer>Antin-PC</Computer>
    <Security />
    </System>
    <EventData>
    <Data>

    Checking file system on C:
    The type of the file system is NTFS.


    A disk check has been scheduled.
    Windows will now check the disk.

    Stage 1: Examining basic file system structure ...
    258816 file records processed.

    File verification completed.
    8096 large file records processed.

    0 bad file records processed.


    Stage 2: Examining file name linkage ...
    324898 index entries processed.

    Index verification completed.
    0 unindexed files scanned.

    0 unindexed files recovered.


    Stage 3: Examining security descriptors ...
    Cleaning up 5 unused index entries from index $SII of file 0x9.
    Cleaning up 5 unused index entries from index $SDH of file 0x9.
    Cleaning up 5 unused security descriptors.
    Security descriptor verification completed.
    33042 data files processed.

    CHKDSK is verifying Usn Journal...
    36882664 USN bytes processed.

    Usn Journal verification completed.

    Windows has scanned the file system and found no problems.
    No further action is required.

    116678655 KB total disk space.
    28941096 KB in 127798 files.
    99484 KB in 33043 indexes.
    0 KB in bad sectors.
    367923 KB in use by the system.
    65536 KB occupied by the log file.
    87270152 KB available on disk.

    4096 bytes in each allocation unit.
    29169663 total allocation units on disk.
    21817538 allocation units available on disk.

    Internal Info:
    00 f3 03 00 42 74 02 00 16 fb 04 00 00 00 00 00 ....Bt..........
    6a 00 00 00 e8 03 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 j...............

    Windows has finished checking your disk.
    Please wait while your computer restarts.
    </Data>
    </EventData>
    </Event>
     
  19. *Trinity*

    *Trinity* Active member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    2,380
    Kiitokset:
    464
    Pisteet:
    93
    Noh kyllä se levy näköjään näyttäisi kunnossa olevan. Taytyy katsoa josko huomenna keksisi vielä jotain ja katsoa myös löytyisikö tuohon minitoolbox lokissa olevaan I/O irheeseen jotain.

    Kopioi vielä komentokehotteeseen seuravat komennot.

    cd c:\
    dir *.dmp /p /s >> c:\crashfiles.txt

    Paina Enter kummankin jälkeen
    Tarkistus on valmis kun komentokehotteeseen ilmestyy c:\>
    Loki löytyy C:\crashfiles
    Liitä se tänne.
    Palailen sitten huomenna asiaan.
     
  20. Apexi_90

    Apexi_90 Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2007
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo kiitoksia vain, kun apua viitsit antaa. Ei kiirettä asian kanssa. : )

    Volume in drive C has no label.
    Volume Serial Number is 282F-D506

    Directory of c:\Users\antti\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Crash Reports\pending

    15.02.2017 16:18 16ÿ985 28c5d477-904d-46a6-bac9-cda8d7a06200.dmp
    23.01.2017 23:16 78ÿ589 496429d9-ce70-470b-9e48-953bf980be18.dmp
    16.04.2017 22:04 465ÿ267 6d522294-6482-4049-9004-03051759694d-browser.dmp
    16.04.2017 22:04 356ÿ654 6d522294-6482-4049-9004-03051759694d.dmp
    15.02.2017 16:17 369ÿ493 78e9123c-a4aa-48cc-b12b-a9345aa76e07-browser.dmp
    15.02.2017 16:17 388ÿ021 78e9123c-a4aa-48cc-b12b-a9345aa76e07-content.dmp
    15.02.2017 16:17 59ÿ569 78e9123c-a4aa-48cc-b12b-a9345aa76e07-flash1.dmp
    15.02.2017 16:17 114ÿ673 78e9123c-a4aa-48cc-b12b-a9345aa76e07-flash2.dmp
    15.02.2017 16:17 82ÿ813 78e9123c-a4aa-48cc-b12b-a9345aa76e07.dmp
    9 File(s) 1ÿ932ÿ064 bytes

    Total Files Listed:
    9 File(s) 1ÿ932ÿ064 bytes
    0 Dir(s) 89ÿ819ÿ893ÿ760 bytes free
     
  21. *Trinity*

    *Trinity* Active member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    2,380
    Kiitokset:
    464
    Pisteet:
    93

Jaa tämä sivu