1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ratkaistu Windows 10 yhteensopivuustesti

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Cublib1 20.08.2015.

  1. Cublib1

    Cublib1 Member

    Liittynyt:
    12.04.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Windows 10:n yhteensopivuustesti ilmoitti, että päivitys kympiksi ei onnistu ei-yhteensopivan näytönohjaimen vuoksi. Hankin uuden, poistin vanhat ajurit ja asensin uudet. Sama herja tulee vieläkin. Poistin DDU:lla kaikki näytönohjaiajurit ja asensin uudet uudelleen. Sama tilanne taas... Poistin KB3035583-päivityksen. Update asensi sen uudelleen ja ilmoitti taas, että koneessa on se vanha näytönohjain. Olen myös kokeillut "tarkista yhteensopivuus"-toimintoa , mutta mikään ei siinäkään muutu. Lisätiedot ilmoittaa vaan, että viimeisin tarkastus on tehty 10.8. (jolloin oli vielä vanha näytönohjain). Tein uudelleentarkastuksen viimeksi 19.8.

    Omat keinot loppui, olisiko kellään lisää?
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    En tiedä vaikuttaako, mutta kokeilisin poistaa Windowsin tilapäistiedostot CCleanerilla ja yrittäisin sitten uudelleen. CCleanerilla voi turvallisesti poistaa vanhentuneet rekisterimerkinnätkin, mutta anna ohjelman toki tallentaa poistettavat rekisteritiedot ennen niiden poistoa.
     
  4. Cublib1

    Cublib1 Member

    Liittynyt:
    12.04.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
     
  5. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,511
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Mulle ainakin herjaa se päivitysagentti, että Intel ei ole saanut jotain ajureita vielä 10:lle aikaiseksi, veikkaan nelitonnisen näytönohjaimen ajureita...
    Siksi mulla ei ainakaan vielä päivity....

    T: Vesku
     
  6. Cublib1

    Cublib1 Member

    Liittynyt:
    12.04.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tänä aamuna Windows lippu ilmoitti edelleen epäsopivuudesta, mutta mikä osa on epäsopiva - sitä se ei ilmoittanut. Laitoin kuitenkin kympin asennuksen käyntiin käsin, päivitys toimii täydellisesti. :D
     

Jaa tämä sivu