1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Win 10 Edge

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi eklu 04.10.2015.

  1. eklu

    eklu Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    538
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    28
    Kaipaan kovasti Google toolbaria, siinä kun oli kielen kääntö. Saisko edes sitä kielenkääntöä tähän selaimeen, en saa edes Lingoes ohjelmaa toimimaan.
     
  2.  
  3. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,774
    Kiitokset:
    1,237
    Pisteet:
    223
    Ei sitä saa Edgeen eikä uusimpaan firefoxiin.
    Jos haluat käyttää IE:tä eikä sille ole pikakuvaketta tehtäväpalkissa tai työpöydällä löydät sen seuraavasta polusta.
    C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore
    Voit sieltä luoda pikakuvakkeen.

    Lingoes ohjelmaa ei ole päivitettty sitten viimevuoden elokuun.
     
  4. eklu

    eklu Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    538
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    28
    Kyllä löyisin vanhan IE:n ja kiinnitin alapalkkii, toimii selatessa mutta mitään ei voi kirjoittaa kun tulee jokin skrippi error heti kun esim. salasanaa yrittää kirjoittaa. Siis käyttökelvoton mulle.
     
  5. Tkonemies

    Tkonemies Regular member

    Liittynyt:
    09.07.2015
    Viestejä:
    249
    Kiitokset:
    26
    Pisteet:
    28
    Asenna Chrome. Siinä on automaattinen kääntö valmiina
     
  6. eklu

    eklu Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    538
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    28
    No sain sen skrippi errorin pois mutta en saa sitä oletus selaimeksi vaikka ohjeen mukaan toimin, tänne keskustelu osioon ei päästä vaan menee jumiin ja pitää tehtävien hallinnalla tappaa pois. Edge pitää vielä pihdeissään, Edgelläkin pärjäis jos sasi kun avaan sposti linkistä ohjelman ja ei tekisi aina uutta ruurua. Kun kopioin vieraskielisen saan kyllä Lingoella käännöksen. Varmaan Google tekee pian tähän sopivan laajennuksen, muuten tykkään nopeudesta.
     
  7. eklu

    eklu Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    538
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    28
    Crome ei ole mieleinen selain.
     
  8. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,774
    Kiitokset:
    1,237
    Pisteet:
    223
    Mitä kautta koitit sitä oletusselainta vaihtaa?
     
  9. eklu

    eklu Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    538
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    28
    No ihan ohjeen mukaan eli työkalu valikosta tuli, vaihda tämä oletus selaimeksi. Pitäiskö imuttaa uusi IE ja asentaa se ?
    Ei kysy Opera eikä Come tuttuun tapaan haluanko oletus selaimeksi, MS on liimannu tämän Edgen kyllä kovaan kiinni.
     
  10. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,774
    Kiitokset:
    1,237
    Pisteet:
    223
    Et voi IE:tä ladata kympille.
    Mutta näin vaihdat oletusselaimen, samasta paikasta vaihdetaan muutkin oletusohjelmat.

    1. Asetukset
    2. Järjestelmä
    3. Oletussovellukset
    4. Selain

    Nimetön.

    Nimetön2.

    Nimetön3.
     
  11. eklu

    eklu Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    538
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    28
    Nyt onnistui mutta toiminta epävakaata, esim. tänne keskustelu foorumiin ei pääse vaan alareunassa vilistää jotain. Nyt Edgellä kirjoittelen. Vaimon töissä sovelluksia jotka vaatii IE:n ja nyt ei tulostaminen hänen läppärillä mun koneen kautta ei onnistu. Kotiryhmä siis häipyi, pitää koittaa asentaa vaimon läppäriin HPn ajurit ja sitten vanhanaikaisesti mulla jako päälle.
     
  12. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,774
    Kiitokset:
    1,237
    Pisteet:
    223
    Vaikea sanoa näkemättä mikä sen "vilinän" aiheuttaa.
    Kotiryhmästä en osaa sen enempää sanoa kun en sen kanssa ole tekemisisää ollut mutta.
    Ohjauspaneeli - Kotiryhmä
    Sieltä voi niitä asetuksia kotiryhmälle katsoa.
     
  13. eklu

    eklu Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    538
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    28
    Kyllä kotiryhmän asetukset pitäisi olla kohdillaan ja niin että mun koneen ajuri muotoilee tulostuksen, ei muotoile kuten ennen kun mulla oli win7 ja vaimolla win8.1. Siksi koitan asentaa läppäriin ajurit ja perinteinen jako päälle. Paljon murhetta tuli mun win10 päivityksen myötä. Se mitä alareunassa vilistää IE11 käytön aikana ei ikinä selviä, niin nopiaa menee. Vaimon työpaikalla on kielletty päivittäminen juuri IE:n toimimattomuuden takia, taloushallinnan ohjelmat on naulattu IE:n ja offisen yhteen.

    Ja hei mä sain ilmaisen office päivityksen, ihan kätsy peli on. Kaverit sanoi et jos yskii niin posti tuo mulle uuden offisen joka ei kysy mitään numeroita, oonhan mä vanha mikkisoftan mies.
     

Jaa tämä sivu