1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Wii remote ei löydä pc:täni

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi metalracer 22.07.2013.

  1. metalracer

    metalracer Newbie

    Liittynyt:
    22.07.2013
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Mulla on semmonen probleema, että mun tietokoneessa toimi kaverin wiimote kapula mutta sit kun ostin itselle uuden ihan originaalin wii motion plussan (kiinasta) niin se ei toimi tietokoneen kans. Bluetoothi ei löydä sitä 1+2 nappuloita painaessa. Wiin kans kyllä toimii tämä kapula. Sitten ajattelin, että no se on siitä kun on kiinalainen ohjain ja ostin Gamestopin moten mutta sekään ei toimi tietokoneessa. Olen kokeillut microsoftin bluetooth softalla ja Bluesoleililla. Mutta ei mitään. Ihan ko niitä ei olisikaan. Yhtä hyvin voisin heilutella vaikkapa maitopurkkia tai koivuhalkoa tietokoneen vieressä.

    Voiko se johtua siitä, että tuo ohjain on Wii motion plus vai se, että se on kiinalainen? Vaiko molemmat yhdessä? Onko joku muu saanut Gamestopin wii remotea toimimaan tietokoneessa vai eikö niiden kuulukkaan workkiä tietokoneen kans?

    Jos voisitte ystävällisesti kokeilla ohjaimianne tietokoneeseen ja kertoisitte onnistuuko kytkeminen ja jos onnistuu niin onko se Wii MotionPlus inside ohjain vai Gamestopin kapula vai jokin muu.

    Kiitos näin etukäteen!
     
  2.  
  3. PalleTheBoy

    PalleTheBoy Active member

    Liittynyt:
    22.03.2012
    Viestejä:
    1,020
    Kiitokset:
    37
    Pisteet:
    58
    Minkäslainen tietokone kyseessä?
     
  4. metalracer

    metalracer Newbie

    Liittynyt:
    22.07.2013
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Mulla on Intelin Core I3 3240 prossu, ASRock Z77 Pro4-M emo, G.Skillin muistit 16GB (nopeutta en muista), virtalähde ja kotelo. :) Näykkärinä käytän ASRockin omaa, mikä riittää mun tarpeisiin. Bluetoothi on joku B Speech merkkinen usb vehje. Taitaa olla muistaakseni ebaysta tilattu.

    Tuli mieleen, että voisko olla silleen et nyt kun uudet kapulat on Wii U yhteensopivia, juuri nämä Motionplussat nimenomaan, niin olisko niissä joku uusi softa joka käyttää bluetoothia erillälailla? Voisko se syy olla tuossa Bluetooth härvelissä? Jos näin on niin minkähänlaisella USB Bluetoothilla saisi yhteyden?
     
  5. metalracer

    metalracer Newbie

    Liittynyt:
    22.07.2013
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Tulipa muuten mieleen, että se kaverin ohjain toimii myös minun tabletissa mutta nämä motion plus ohjaimet ei toimi siinäkään.
     
  6. PalleTheBoy

    PalleTheBoy Active member

    Liittynyt:
    22.03.2012
    Viestejä:
    1,020
    Kiitokset:
    37
    Pisteet:
    58
    Varmista ensiksi, että tuo USB Bluetooth toimii.
     
  7. Hate029

    Hate029 Member

    Liittynyt:
    07.08.2011
    Viestejä:
    93
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    18
    Itsellä toimii sinisen wiin mukana tullut motionplussalla varustettu ohjain win 8:ssa ilman mitään säätöjä. Tunnistaa siis suoraan. Myös joku halpis big benin valmistama kapula pelaa, tosin huonommin. Kiinasta tilattu joku jämäkapula taasen ei suostu toimimaan ollenkaan.
     
  8. metalracer

    metalracer Newbie

    Liittynyt:
    22.07.2013
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    USB bluetooth toimii. Löysi mun iphonen heti.
     
  9. metalracer

    metalracer Newbie

    Liittynyt:
    22.07.2013
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Tuo oli hyvä. Veikkaan, että mulla on ihan sama homma et tuo kiinalainen kapula ei kuulukkaan toimia ja se gamestopin kapula samaten. Ko ne ei edes yritä näkyä bluetoothilla. Ei WIN 7 tietokoneella eikä Android tabletilla. Kai sitä täytyis raskia ostaa ihan oikea virallinen suomalainen ohjain ja myydä huuto.netissä nuo muut pois.

    Jep, näin taidetaan tehdä.
     

Jaa tämä sivu