1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Wacom Cintiq 13hd apua!

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi lare1 19.05.2018.

  1. lare1

    lare1 Member

    Liittynyt:
    26.11.2009
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain serkultani uudenveroisen Wacom cintiq 13hd piirtonäytön. Se toimi upeasti tasan kolme minuuttia kunnes yhteys katkesi kynän osalta täysin. Näyttö kyllä peilaantuu, mutta piirtää se ei anna. Olen nyt kaksi iltaa koittanut selvittää ongelmaa ja kaiken järjen mukaan olen päätynyt siihen, että johto on hajonnut, kun wacom ohjelma sanoo vain että "a supported tablet was not found". Eli luulen että 3 in 1 kaapelin USB osio on rikki.

    Kysyisinkin, että olisiko pääkaupunkiseudulla henkilö, jolla olisi kyseinen piirtonäyttö ja johto, jota voisin kokeilla? Palkaksi suklaata ja kahvia!

    Kiitos jo etukäteen!
    Lauri Ketonen
    edit: ei yhteystietoja foorumille. Yhteyden otto yksityisviestillä tai vastauksella tänne foorumille.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 19.05.2018
  2.  
  3. Pekka29

    Pekka29 Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2017
    Viestejä:
    354
    Kiitokset:
    44
    Pisteet:
    38
    Uudenveroiselle toivottavasti on takuu?
     
  4. lare1

    lare1 Member

    Liittynyt:
    26.11.2009
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve Pekka!

    Serkkuni oli ostanut laitteen 2014 ja kuulemma käyttänyt kerran tai kaksi. Eli takuu umpeutunut valitettavasti.
     
  5. Pekka29

    Pekka29 Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2017
    Viestejä:
    354
    Kiitokset:
    44
    Pisteet:
    38
  6. lare1

    lare1 Member

    Liittynyt:
    26.11.2009
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niinpä :/ ja jos uudella kaapelilla pelittäisi voisin jopa koittaa säästää tuon hirmuisen summan rahaa ja koittaa juottaa kaapelin itse kuntoon.
    Kiitos avusta joka tapauksessa!
     

Jaa tämä sivu